Ola C Ola C skrev:
Ny trefaskontakt och 6000:- dyrare. :rolleyes:
Den verkar fått nytt garage också..
 
Frustrator Frustrator skrev:
Den verkar fått nytt garage också..
....ja och inte är det ditt garage:). Där i annonsen skulle man kunna ha logdans med all den fria golvytan.
 
Haha, verkligen samma såg. Rostmärkena stämmer!

Trist att ingen som ville ha sågen hann först.
 
Även bucklan på stativet sitter exakt på samma ställe. Annonsören borde tagit bilden från andra sidan... Nu verkar han bara vara en som vill tjäna pengar på andras "bekostnad".
 
Jag tycker nog det är moraliskt ok att identifiera klipp på blocket och sälja vidare dyrare. Så länge man inte lurar gamla änkor att sälja gubbens maskiner till kraftigt underpris...

Han får aldrig 7k för den sågen, kanske 4 om han har tur.
 
  • Gilla
Campar
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Jag tycker nog det är moraliskt ok att identifiera klipp på blocket och sälja vidare dyrare. Så länge man inte lurar gamla änkor att sälja gubbens maskiner till kraftigt underpris...

Han får aldrig 7k för den sågen, kanske 4 om han har tur.
Ja, så länge man inte lurar till sig prylar så är det ok i mina ögon. (Som om ngn bryr sig om mitt tycke :))Sen vet man ju inte, kanske inte bara sladden som är bytt..

Nä, 7k är väl nog lite i överkant.
 
  • Gilla
Campar
  • Laddar…
När det ändå är på tal.
Det ligger en LGF SC1000 ute på blocket via björklunds maskiner. 14000+moms. Jag säger inte att det är så att det är samma men den är skrämmande lik en exakt likadan som gick i Huddinge för runt 6000 (inkl moms!) för någon vecka sen.

Ödet? Nja, knappast troligt. Men vem vet. Jag var spekulant på den i Huddinge. Känns svårt då att motivera köp av den dyrare :)
 
  • LGF SC1000 kombinerad klyv- och justersåg med lutbar klinga och grönt stativ, visas i en annons.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Stationär pelarborrmaskin i arbetsmiljö med vit skåp och städutrustning i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Grön bandsåg med gjutjärnsstativ i en verkstad med verktyg och bänkar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Låter inte <10k för denna Altendorf som ett fynd?
 
  • Industriell panel såg Altendorf F90 i en verkstadsinställning, ren och i gott skick.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har sneglat på den där. Skulle behöva liiite mer utrymme bara så hade jag budat hem den :)
 
Bandsåg Morten BS 350 står utomhus med synlig rost och slitage, mot röd vägg, säljes för 1 000 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
V vectrex skrev:
Detta känns verkligen som ett klipp! Skynda fynda!
[länk]

[bild]
Happ. Ja va 10 minuter sen som vanligt :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.