ullberg skrev:
Mycket seriöst gjort i båda lådorna, snyggt! är detta Essves eget skum eller något du skurit till?

Lite sent att komma med förslag men borde du inte försöka få ner laddaren i någon av lådorna?

/U
Tack :). Japp det stämmer att det är essves egna skum.

Jag har en massa batteridrivna 18v maskiner från Hitachi. Så jag har mina två laddare och 5 batterier på ett separat ställe. Så vet jag vart de ligger oavsett vilken maskin jag använder :) .
 
Gjorde en skruv och plugg väska också. Ska bara komplettera med lite mer skruv.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Mell och 1 till
  • Laddar…
Var hittar man lådor för sticksågblad ? ( Som jag ser att du har i din låda ) Jag har letat men inte hittat. Mina blad ligger löst i lådan....
 
Man får dom på köpet när man handlar 10pack av Dewaltblad, jag tror även Bosch och Makita har likande. Har tyvärr inte sett dessa lösa i handlen.
 
hyggabus skrev:
Var hittar man lådor för sticksågblad ? ( Som jag ser att du har i din låda ) Jag har letat men inte hittat. Mina blad ligger löst i lådan....
Jag köpte mina på ebay.
 
Jag önskar jag kunde vara lika ordningsamma som er....hos mig påminner det mer om efterdyningarna efter ett jordskalv med 8 på richterskalan....
 
  • Gilla
noone70
  • Laddar…
Man tar en bild när man gjort iordning nånting och ordningen är jättebra. Sen går det utför och man hittar inte ens väskan när man behöver den.
 
Ordning och reda ska det vara :). Roligare att bygga när man har koll på grejerna :)
 
  • Gilla
PeterJeffrey
  • Laddar…
Enk Projektet skrev:
Jag önskar jag kunde vara lika ordningsamma som er....hos mig påminner det mer om efterdyningarna efter ett jordskalv med 8 på richterskalan....
Konstigt... samma jordbävning(ar) drabbar även mig :surprised:
 
Inget större trix men ett tips.

En T-lock vario-2 blev det till Bosch lasern. Det lilla fästet för lasern är 1cm för tjockt för att det skulle gå med en vario-1. :(
 
  • 1379336650556.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
piglet
  • Laddar…
noone70 skrev:
Konstigt... samma jordbävning(ar) drabbar även mig :surprised:
Då ligger väl epicentrum någonstans mitt i mellan oss :D
 
Anna1984 skrev:
Gjorde en skruv och plugg väska också. Ska bara komplettera med lite mer skruv.

[bild]
snyggt och ger bra tipps på hur många lådor som går in.
Kör du utan lock?
Känns surt att beställa lock för samma peng som lådorna om man ändå bara har locken under lådorna.
Och för "lockpengarna" får man ju dubbelt så många lådor...

Antar det blir stabilt o tätt även utan lock?
 
LoJo skrev:
snyggt och ger bra tipps på hur många lådor som går in.
Kör du utan lock?
Känns surt att beställa lock för samma peng som lådorna om man ändå bara har locken under lådorna.
Och för "lockpengarna" får man ju dubbelt så många lådor...

Antar det blir stabilt o tätt även utan lock?
Fungerar alldeles utmärkt utan lock. Jag vill inte ha lock för det är mycket enklare att bara öppna locket och se direkt vad som finns i resp. låda.
 
Anna1984 skrev:
Fungerar alldeles utmärkt utan lock. Jag vill inte ha lock för det är mycket enklare att bara öppna locket och se direkt vad som finns i resp. låda.
Du vet väl att det fungerar att ha locket under skruvlådan?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.