Hoppas jag inte strider mot några regler nu, får man även som företagare lägga upp lite inspirationsbilder ?

ImageUploadedByTapatalk1391902808.196840.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ImageUploadedByTapatalk1391902860.687161.jpg
Skapa konto

ImageUploadedByTapatalk1391902900.909886.jpg
Skapa konto

ImageUploadedByTapatalk1391903001.325707.jpg
Skapa konto

Lingström skrev:
Hoppas jag inte strider mot några regler nu, får man även som företagare lägga upp lite inspirationsbilder ?
Gränsfall. Här är ett urklipp ur reglerna. Förhoppningsvis gör moderatorerna en välvillig bedömning så länge som du inte gör reklam för ditt eget företag.

§ 5 Reklam
Reklam är förbjudet i forumet, bilder, bloggar, wikin och artikelkommentarer och företag får inte delta i diskussionen, utom i de fall där särskilt tillstånd har getts (se nedan). Inlägg från företag eller organisationer som inte har särskilt tillstånd kommer att raderas och användaren som gjorde inlägget kan komma att stängas av. Är du företagare som vill nå ut till våra besökare är det möjligt att annonsera på anvisade annonsplatser. Maila oss på annonsera@byggahus.se för information.

§ 5.5 Företag i byggbranschen
Hantverkare och andra entreprenörer i byggbranschen är ofta enmansföretagare och tillåts diskutera i Byggahus forum. Allmänt ska den som arbetar i byggbranschen vara vaksam på att detta är ett forum FÖR konsumenter där vi endast driver konsumentfrågor.

T
Lingström skrev:
[bild]
Inte särskilt snyggt med dom små remsorna på kaklet på väggen...........

Lingström skrev:
[bild]
Vad är det för dörrar på den bilden?

Lingström skrev:
[bild]
Varför gör man så här? Är det snyggare med en stor kaklad låda än en vanlig vägghängd toa? Anses det fult att cisternen syns? Är lådan snyggare?

(Det kanske finns någon poäng med den här lösningen som jag inte fattat. I så fall kan kanske någon kan upplysa mig?)

Må gott!
/ulf

I teorin är det lättare att städa, men jag tycker det var en riktigt dålig lösning. Med en lång duschslang går det snabbt att spola av en vanlig WC-stol.

T
palun skrev:
Varför gör man så här? Är det snyggare med en stor kaklad låda än en vanlig vägghängd toa? Anses det fult att cisternen syns? Är lådan snyggare?

(Det kanske finns någon poäng med den här lösningen som jag inte fattat. I så fall kan kanske någon kan upplysa mig?)

Må gott!
/ulf
?

Nu brukar det iofs se ut såhär när man har en vägghängd toa, inte ofta man bygger in "premonten" i väggen per se.....

Jag måste bara fråga, är det verkligen så svårt att städa en icke vägghängd toa? Jag kan förstå att vissa tycker det är snyggt när det är en inbyggt, men just i exemplet ovan känns det bara klumpigt och fyrkantigt.

Om man nu vill ha det lättstädat borde man satsat på att få in avloppet från handfatet i väggen.

ImageUploadedByTapatalk1399650744.143884.jpg
Skapa konto

• Gilla
maximm och 2 till
  • Laddar…
ImageUploadedByTapatalk1399650770.652950.jpg
Skapa konto

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.