Snygga badrum, klart en inspirationskällor men jag måste bara fråga om det är svart golv och vita väggar som är på mode nu? Eller har det varit vanligt länge?
Väldigt snygg kombination men jag undrar bara:)

Tack, Vet inte om det har varigt mode länge, Vi fasnade för det här golvet helt enkelt.

Lite skrev:
Snygga badrum, klart en inspirationskällor men jag måste bara fråga om det är svart golv och vita väggar som är på mode nu? Eller har det varit vanligt länge?
Väldigt snygg kombination men jag undrar bara:)
fördelen med vitt o svart tror jag är att det är tidlöst. väljer du färger, blommor/mösnter lr vad det kan tänkas vara så tröttnar man nog fort på det.

whitewheels skrev:
Thomas,kan du tipsa hur du gjorde den infällda glasbetong delen i väggen?? Såg mycket trevligt ut! d^_^b
Vi reglade helt enkelt upp så att det fick plats två rader. använde vetro glasblock och använde deras limsystem med plastskenor och lim.
Inte så svårt att göra!

Började renovera detta hus jan 2008, är mycket bilder som inte är på badrummet men det finns 2 st om man kollar lite bakåt :)

http://asbacka08.blogspot.com

HusByggarTomten skrev:
Några bilder på våra, nästan klara badrum.
Lilla toan och badrummet. "Relax" med bad inte klart än (skymtas bakom tapetväggen på sista bilden)
Ser riktigt bra ut det där, precis min stil. Var har du köpt våtrumstapeten om man får fråga?

Måste ha varit en tattare till plattsättare som dragit den enormt slarviga silikonen i golv/väggvinkeln.

J
Gud vad fina badrum! Inte riktigt lika fina som mitt kommer att bli men nästan!

Milkshaken
Lägg upp lite bilder här sen Jäntan på ditt badrum.... Vart tog din "Lilla " tråd vägen du hade om att din man och muraren gick hand i hand?
Censur eller?

www.badrumsinspiration.se finns en hel del badrumsbilder på spejsiga, udda, snygga och exklusiva badrum som säkert kan fungera som inspiration för någon..
(Det är ju ingen tråd på detta forum så jag vet inte om det får publiceras här, i sådana fall, hoppas jag att modsen förlåter mig och plockar bort.)

I min blogg finns dagliga uppdateringar från vårt pågående badrumsprojekt.

Igår när jag kom hem såg det ut såhär.. :wow:

Knacka%20loss%20kakel%20och%20klinker%20Riva%20Badrum%20002_thumb.jpg

• Gilla
lazy rick
  • Laddar…
Ska bli spännande att se hur det blir! Håller koll i din byggblogg :D

Stilrent Wrang. Väldigt snyggt badrumsskåp med nedsänkningen. Vilket märke är det på skåpet? Ser ut som att du satt extra spottar i taket för belysning, fungerar det bra?

• Gilla
wrang
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.