Totte lille Totte lille skrev:
Byggt nytt badrum på ny inredd vind
Vattenburen golvvärme
Och en ordentlig dusch 1200*1400
Väldigt nöjd med resultatet
Inbyggnadsblandare från Hans Grohe i svart krom
Sänkte ner duschen en klinkertjocklek för att slippa slabbet
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Verkligen inte snyggt ! Alldeles för "pråligt"
 
R RoBo skrev:
Verkligen inte snyggt ! Alldeles för "pråligt"
Haha, vad var pråligt med det där? Jag tycker att det var smakfullt.
 
T TowaTei skrev:
Haha, vad var pråligt med det där? Jag tycker att det var smakfullt.
Hen var nog bara ironisk och tyckte att det var lite sparsmakat. Det är min tolkning iaf.
 
john68 john68 skrev:
Hen var nog bara ironisk
Ah, den nyansen missade jag faktiskt! :) Så himla sparsmakat var det ju inte, jämfört med många andra rena, vita badrum som byggs nuförtiden.
 
Nej! Ingen ironi i detta, smaken är ju som sagt delad. Gillade det inte alls.
 
Hej,

Här är lite bilder på mitt badrum som blev klart för några veckor sedan. Granitkeramik från Bricmate på golv och väggar.

Renoverat badrum med granitkeramik på golv och väggar, blått toalettsitslock och badkar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyrenoverat badrum med granitkeramik på golv och väggar och modern inredning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyrenoverat badrum med marmormönstrad granitkeramik, svart handfatsskåp och spegel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyrenoverat badrum med granitkeramik på golv och väggar, tvättställ med spegel och lampor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modern badrumsdesign med granitkeramik på golv och väggar, svart förvaringsskåp och glasdusch.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyligen renoverat badrum med granitkeramik från Bricmate på golv och väggar, duschhörna och handdukstork.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyrenoverat badrumstak med infällda lampor och väggar i granitkeramik, duschhuvud i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
F.Taleman och 2 till
  • Laddar…
K KjellTimell skrev:
Snyggt!

Har du fler bilder/info på den nedsänkta duschen? La du en kakellist i övergången?
Sorry för sent svar har varit i väg och jobbat 2 månader i Norge
Frun ville inte ha kakel list så det blev
Bara fog i rätt så brant lutning
 
  • Kakel med mönster i brant lutning och fog istället för lister i ett badrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
Modernt badrum med duschhörna, bastu, badkar och beige kakel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modernt badrum med kaklade väggar, walk-in-dusch och inbyggd belysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
nochl och 9 till
  • Laddar…
A adde86 skrev:
[bild] [bild]
Badrum i källaren
 
Det bästa med denna tråden är när man missar att ett inlägg är slut och att ett annat börjar.
Då sitter iaf jag varje gång och tänker "Vad i helvete bytte han stil mitt i?"
 
  • Gilla
  • Haha
Ooli och 5 till
  • Laddar…
Lite off topic men har någon här den här mattan i sitt badrum och kan dela bilder? har försökt googla men hittar inga vettiga bilder.
 
  • Svart, rektangulär Tarkett Aquarelle Variata våtrumsmatta med stenmönster, visad i en webbshop.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
C Chrally skrev:
Lite off topic men har någon här den här mattan i sitt badrum och kan dela bilder? har försökt googla men hittar inga
Nej, det är lite dåligt med bilder på den referensen. Den är väldigt fin så synd.

Sökte på våtrumsmatta på instagram och fick en massa fina bilder. Hittar du någon kombination du gillar kanske jag kan berätta vilken referens det är (om det inte framgår av inlägget).

Har arbetat med våtrumsmattor :)
 
Redigerat:
L leson76 skrev:
Nej, det är lite dåligt med bilder på den referensen. Den är väldigt fin så synd.

Sökte på våtrumsmatta på instagram och fick en massa fina bilder. Hittar du någon kombination du gillar kanske jag kan berätta vilken referens det är (om det inte framgår av inlägget).

Har arbetat med våtrumsmattor :)
Dåligt av tarkett att inte lägga ut mer bilder på sina mattor, högblank vita fibo skivor ska jag ha i väggen och har fastnat för just den mattan men hade gärna velat se bild först hur det ser ut mot vit vägg
 
C Chrally skrev:
Dåligt av tarkett att inte lägga ut mer bilder på sina mattor, högblank vita fibo skivor ska jag ha i väggen och har fastnat för just den mattan men hade gärna velat se bild först hur det ser ut mot vit vägg
Det finns en lösning! Testa deras Room designer som du hittar på tarkett.se

Ett annat alternativ är att använda Spark vision för att se hur mattan ter sig i ett rum. Lite osäker mer tror det är Colorama och Happy homes som tillhandahåller spark vision på sina webbsidor
 
  • Gilla
Chrally
  • Laddar…
L leson76 skrev:
Det finns en lösning! Testa deras Room designer som du hittar på tarkett.se

[länk]

Ett annat alternativ är att använda Spark vision för att se hur mattan ter sig i ett rum. Lite osäker mer tror det är Colorama och Happy homes som tillhandahåller spark vision på sina webbsidor
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.