361 462 läst · 263 svar
361k läst
263 svar
Bilder på badrum....!
Verkligen inte snyggt ! Alldeles för "pråligt"Totte lille skrev:Byggt nytt badrum på ny inredd vind
Vattenburen golvvärme
Och en ordentlig dusch 1200*1400
Väldigt nöjd med resultatet
Inbyggnadsblandare från Hans Grohe i svart krom
Sänkte ner duschen en klinkertjocklek för att slippa slabbet
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Hej,
Här är lite bilder på mitt badrum som blev klart för några veckor sedan. Granitkeramik från Bricmate på golv och väggar.
Här är lite bilder på mitt badrum som blev klart för några veckor sedan. Granitkeramik från Bricmate på golv och väggar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Trelleborg
· 632 inlägg
Sorry för sent svar har varit i väg och jobbat 2 månader i NorgeK KjellTimell skrev:
Frun ville inte ha kakel list så det blev
Bara fog i rätt så brant lutning
Nej, det är lite dåligt med bilder på den referensen. Den är väldigt fin så synd.C Chrally skrev:
Sökte på våtrumsmatta på instagram och fick en massa fina bilder. Hittar du någon kombination du gillar kanske jag kan berätta vilken referens det är (om det inte framgår av inlägget).
Har arbetat med våtrumsmattor
Redigerat:
Dåligt av tarkett att inte lägga ut mer bilder på sina mattor, högblank vita fibo skivor ska jag ha i väggen och har fastnat för just den mattan men hade gärna velat se bild först hur det ser ut mot vit väggL leson76 skrev:
Det finns en lösning! Testa deras Room designer som du hittar på tarkett.seC Chrally skrev:
Ett annat alternativ är att använda Spark vision för att se hur mattan ter sig i ett rum. Lite osäker mer tror det är Colorama och Happy homes som tillhandahåller spark vision på sina webbsidor