4 576 läst · 21 svar
5k läst
21 svar
Bilder och arbete fram till slutresultat
Ja tyvärr. Men det lutar ner mot där avloppet droppar 90grader ner i väggen och det är duschvattenavlopp inte toa. längs tut till höger i bilden så är det luftning så det hela lutar in mot vänster (i bild)....Jenzza skrev:
Så det verkar funka utan problem.
Kunde dock int ehitta några regler om att man inte fick bygga så. Vet du?
Redigerat:
Vi drog in massor av offeteer. de vi landade på var 160.000 för det nedre inklusive allt (badkar m mm) och 150.000 på det övre inklusive *ALLT. så det var ok tyckte vi. Dyrt men inte hutlöst.
Den firma som offererade 250.000 ex yta var INTE BBV behörig (ens?) så först tänkte vi att de inte ville ha jobbet, men har ringde o kollade och ville komma på ytterligare besök o så. helt abutrt. en liten lokal firma i knivsta. Men de kanske bygggde Jättebra??? Vem vet?
Den firma som offererade 250.000 ex yta var INTE BBV behörig (ens?) så först tänkte vi att de inte ville ha jobbet, men har ringde o kollade och ville komma på ytterligare besök o så. helt abutrt. en liten lokal firma i knivsta. Men de kanske bygggde Jättebra??? Vem vet?
De som byggde på övreplan gick nog back på kostnaden. Vi betalade runt 100.000 exkl möbler o kakel men de fick göra om så mycket hela tiden att jag i princip tror de gick back på vårt projekt. Jag vet inte hur många velux fönster de köpte för att de sågade sönder viktiga delar....mm mm mm. deras offert var på 71.000 i material men jag tror nästan hela 100.000 gick till material och de fick int ebetalt för arbetstid.....dessutom fick de llägga ned mer tid än väntat, projektet bör ju hinnas på 4 veckor men de ttog dem 14!!! I say no more.....
Liknande trådar
-
Byggteknik mur framsida hus bilder finns - HJÄLP =)
Byggmaterial & Byggteknik -
Bygganmälan carport - Redovisa framtida grävarbeten???
Bygglov -
Är det värt arbetet att dubbla isoleringen på vinden? (Bilder)
Isolering -
Underarbete gräsmatta (bilder)
Gräsmatta -
Examensarbete - framtidens köp av möbler & inredning
Studenter