Classe tråden var så populär att jag lägger in en om beijer, 50% på alla bosch blå, i alla fall i gbg. 4100 för en GTS10 och jag blev glad...

Hilvede! Varför sitter jag inte på 4kkr, då hade jag bannemig kört till Göteborg om det så hade behövts!

Soperent på hyllorna strax efter 17 idag. En sladdlös tigersåg, mutterdragare och en slagborr av värre modell var det som fanns kvar.

Glömde fråga varför även Beijer gör sig av med Bosch, men med tanke på att DeWalt-hyllan var fyra gånger så står antar jag att DeWalt har inlett en storoffensiv och erbjuder bra inköpspriser om man plockar bort Bosch ur sortimentet.

I Uppsala fanns det hyfsat med maskiner kvar straxt efter lunch.

shiiit... Måste till Helsingborgs butik imorgon då mao. Tidigt på morgonen!!

Inte bara Bosch - DeWalts stora överhandsfräs för drygt 2000:-

dom tog 8900 ink moms för gts10 inkl stativ. Vette sjutton om det är så ett bra pris?!

joflopp skrev:
Glömde fråga varför även Beijer gör sig av med Bosch, men med tanke på att DeWalt-hyllan var fyra gånger så står antar jag att DeWalt har inlett en storoffensiv och erbjuder bra inköpspriser om man plockar bort Bosch ur sortimentet.
En kollega var där och frågade, och då sa dom att det var för att Bosch hade gjort för lite insatser i butiken. Dom hade alltså inte ställt upp tillräckligt på frukostmöten osv. Dewalt brukar vara väldigt duktiga ryggdunkare på dessa möten så det är antagligen därför dom får mer plats i butiken.

A
Aaaaa, så Dewalt är bättre på att bjuda sina återförsäljare på gratisluncher och schyssta finlandskryssningar än Bosch alltså :)

hehe, det verkar så. Det verkar ju funka iallafall!

Strange för i Hässelby hade de nästan uteslutande DW på reabordet

coss skrev:
Strange för i Hässelby hade de nästan uteslutande DW på reabordet
Alla riktiga maskiner var kanske sålda? Bara skräpet kvar. :)

Var just på Beijer Lidingö och köpte en blå elhyvel för 1000:- (demo ex med normalpris 2500). Finns lite annat blått kvar till 50%...

Rund_skruvad skrev:
Alla riktiga maskiner var kanske sålda? Bara skräpet kvar. :)
jag var därinne som andra kund genom dörren i måndagsmorse

Var på Beijer i Ume. Där var det mellan 20% och 50%. GSR -30% ordinarie 2020kr. Fanns inte så mycket på pallen. Lite Dewalt fanns det där också.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.