Perzz00n #16 Medlem · 9 inlägg fredag 08:58 Perzz00n Medlem 9 inlägg fredag 08:58 #16 Nytt dokument ifrån kommunen. Jag kan då tyda att bärande väggar = ytterväggar? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
K Kane #17 Medlem · stockholm · 7 036 inlägg fredag 09:03 Kane Medlem stockholm 7 036 inlägg fredag 09:03 #17 Perzz00n skrev: Nytt dokument ifrån kommunen. Jag kan då tyda att bärande väggar = ytterväggar? Plus att det står tydligt att bärande källarinnervägg finns. Däremot inget kryss för bärande innerväggar i sektionen för våningsväggar.
Perzz00n skrev: Nytt dokument ifrån kommunen. Jag kan då tyda att bärande väggar = ytterväggar? Plus att det står tydligt att bärande källarinnervägg finns. Däremot inget kryss för bärande innerväggar i sektionen för våningsväggar.
Perzz00n #18 Medlem · 9 inlägg fredag 09:06 Perzz00n Medlem 9 inlägg fredag 09:06 #18 K Kane skrev: Plus att det står tydligt att bärande källarinnervägg finns. Däremot inget kryss för bärande innerväggar i sektionen för våningsväggar. Ja bärande källarvägg ja, men jag ska inte riva något på källarplanen.
K Kane skrev: Plus att det står tydligt att bärande källarinnervägg finns. Däremot inget kryss för bärande innerväggar i sektionen för våningsväggar. Ja bärande källarvägg ja, men jag ska inte riva något på källarplanen.