Garantin för rost är 10 år.

Skälet till att jag skulle behöva denna postlåda är konsekvensen av den nuvarande coronapandemin.
Affärer går man inte i. Man beställer genom genom nätet. För att paketet inte skall hamna i det blöta gräset eller på gångbanan vid leverans skulle en stor öppningsbar brevlåda vara en lysande lösning på problemet.
 
10 år är svaret
En ny brevlåda har länge stått på önskelistan. Alltsomoftast resulterar beställningar av småsaker som borde rymmas i brevlådan att brevbäraren skickar dessa till "närmaste" ombud. Denna brevlåda löser sannolikt både mitt och brevbärarens problem :)
 
10 år är tiden.

Då vi flyttar till vårt första hus nu i sommar, så skulle det vara perfekt med en helt ny och säker postlåda! Att få flytta och få sin första egna postlåda i vuxen ålder känns riktigt bra!
 
Den har 10års genomrost garanti, vi skulle gärna vilja byta ut vår lappade plast brevlåda som idag hänger på ett spik i en stor Bok. Skulle vara snyggare och bättre för trädet att slippa den…
 
svaret är 10års garanti för genomrostning. Hade varit guld värt med denna brevlåda då vinterviste köpt vårt hus som ska totalrenoveras. Mycket både fakturor och okey som kommer framöver. Och med den stora möjligheten till att ta emot mycket post är den perfekt då vi har husvagnen på säsongplats och inte är hemma speciellt mycket under sommaren.
 
Svar: 10 år

Jag och min familj borde vinna denna då vi i övrigt aldrig vinner något annat men framförallt för att vår nuvarande postlåda helt enkelt knappt håller ihop och det är alltid lika spännande att öppna lådan och se vilket skick breven/paketen är i efter en god regnskur.
 
Svar: 10 års genomrostgaranti
Min låda har gjort sitt och behöver bytas ut då den står, på en mot allmänheten, väldigt exponerad plats. Har inga stora förhoppningar att vinna (aldrig gjort tidigare) men envis och gör ännu ett försök.
 
Brevlådan har 10 års garanti :)
Vi bor ute på landet och har inte vår brevlåda inärheten av vårt hus, samtidigt är vi inte hemma alla dagar i veckan så brevlådan står "otömt" under flera dagar.
Med den värld vi har idag så ökar E-handeln och mindre paket blir liggande i den "otömda" lådan under flera dagar.
Därför hade denna postlåda varit toppen för oss, man behöver inte funder på vad som hamnat i brevlådan när man inte kan tömma den dagligen :)
 
Att vinna en sådan fin brevlåda hade varit en bra motivering för att äntligen sätta igång renoveringen av entrén. Dessutom blir breven blöta i brevlådan vi har idag...

svaret på frågan är: 10 års garanti.
 
Svar: 10 år.
Pappa upplever en riktigt tråkig tid i och med pandemin... det
roligaste han har just nu är veckoleveransen av tidningar och böcker
och en stund FaceTime med barn och barnbarn. Att läsa muntrar upp!

Vore fantastiskt att få överraska honom med en rymlig och vattentät
brevlåda så han kan fortsätta att njuta av sina postleveranser!
Den här kan han dessutom ställa kaffekoppen på medan han väntar på brevbäraren!
 
  • Glad äldre man sitter och läser en bok, symboliserar njutning av att läsa.
Svar: 10 års genomrostgaranti.
Motivering: Vår postlåda hade tydligen en genomrostningsgaranti på ett år. Behöver alltså bytas. Det behövs en ny för alla glada och alla tråkiga och alla vanliga och alla mångformade och mångfärgade försändelser som letar sig ner som post till vårt hushåll.
 
rätt svar är 10 år.
Jag ska ge den till min paket tokige bror, som har den minsta brevlåda jag sett,stackars brevbärare,de förtjänar en så här fin låda att lägga post och paket i.
 
Svar: 10 års genomrostgaranti.

Postnord kör bara förbi vårt hus om det ens så man får hämta det själv. Denna vore väldigt tacksamt att ha.
 
Skafttomt med låååång infart gör att den som levererar paket ogärna går in till dörren och vi ogillar paket som lämnas utomhus i ur och skur.

svar: 10 år
 
Svar: Tio års rostskyddsgaranti
Motivering: Har en stuga där brevlådan sett sina bästa dar och är alltid full av reklam. Under semestern skulle det också vara smidigt att beställa paket dit istället för att hämta de på posten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.