Svar: genomrostskyddet gäller i 10år.

vi skulle vilja vinna postlådan då vår nuvarande är helt slut och läcker in vatten/snö gatans fulaste låda blir då till den vackraste över en natt!
 
10 års garanti mot genomrostning.

Jag är trött på att komma ut på morgonen alternativt hem från jobbet och hitta diverse paketleveranser på detta sätt (Speciellt då väldigt mycket folk som promenerar förbi på gatan):
Paket levererat ovanpå postlåda vid trottoarkant med förbipasserande väg och växtlighet.
 
10 års rostgaranti!

motivering : vi är inne på vår tredje brevlåda sen inflytt i vår villa 2018. första dålig kvalitet, andra skrapade grannbarnen bort färg på så den rostade () , nu tredje har våra barn använt som nån sort klätterställning och den är både vind och sne och bucklig.

Dags för en rejälare; stabil, stor brevlåda!
 
10 års genomrostgaranti

som småbarnsföräldrar är det bra att ha en stor postlåda när man lätt glömmer att hämta in posten, speciellt om det kommer nått paket då är det ju kört direkt!!
 
Vinner vi blir det ingen match att hålla låda länge :p.
Tack vare extra utrymme och 10 års genomrostgaranti. Det är inget man skämtar bort (y) :strong:.
 
Svar: 10 års genomrostgaranti

Behöver ny postlåda och kollar efter en som kan passa och fungera.
Vinner vi denna behöver vi inte längre fundera.
 
Svar: 10 års garanti mot genomrostning

Om jag skulle vinna så skulle jag ge denna till mina grannar då de behöver en ny och rejäl brevlåda och för att de varje månad måste tänka sig för, för att få det ekonomiska att gå ihop. Dessutom så hade det varit ett bra sätt att tacka för att de bryr sig om oss andra grannar och ställer upp och hjälper till när de kan!

Min fru och jag, vi har redan en Berglund-brevlåda. :)
 
Svaret på frågan är 10 års garanti på genomrostning.
Vår nuvarande postlåda har haft inbrott, trillat blivit påkörd. Dessutom är den smutsig, rostig och full med massa gamla ” ej reklam” lappar. En riktigt sorglig postlåda med andra ord.
Det hade varit skönt att slippa skämmas för grannarna och brevbäraren om vi vann denna fina nya brevlådan.
 
10 års genomrostgaranti. Vill vinna för att den är snygg och jag är nyfiken på hur den kan fungera. Stilla min nyfikenhet!
 
Redigerat av moderator:
Svar; 10 års garanti mot genomrostning.

Motivering: Visste inte ens att funktionen fanns med öppning för paket på ovansidan. Nu har en helt ny värld öppnar sig för mig och en MP3500 från Berglund känns som ett givet val. Grannarna se upp, kvarteret kommer ha en ny majestät på gatan!
 
10års garanti mot genomrostning
Saknar så vår gamla Berglund nu när vi flyttade i januari . Rymlig och snygg där post ligger trygg!
 
Svaret är 10 år för genomrostningsgarantin.
Hoppas på vinst för vår gamla låda börjar se risig ut och när hela framsidan ska renoveras skulle det vara snyggt att även brevlådan fick sig ett ansiktslyft
 
10 års genomrostgaranti.

Vår brevlåda är sned, bucklig, och låset har gått sönder. Att vinna en ny vore den perfekta motivationen att äntligen få tummen ur att lösa i-landsproblemet! :p
 
10 års genomrostgaranti är svaret på frågan. Denna fina postlåda skulle bli en fantastisk inflyttningspresent till min dotter och hennes familj som snart flyttar hem igen till ett nybyggt hus.
 
10 års genomrostningsgaranti.

Då vi är hyfsat nyinflyttade och har en brevlåda som hänger på trekvart hade det varit perfekt med denna. Hade underlättat att få paket direkt ner i brevlådan och slippa ta sig till utlämningstället.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.