Använder du övervakningskameror idag?

• Ja, via säkerhetsbolag

• Ja, satt upp egna med månatlig prenumeration på videolagring

• Ja, egna kameror utan löpande kostnad

• Nej, jag har inga kameror i eller utanför mitt hem

Logga in och rösta för att se resultatet.
B breakman skrev:
Vinner jag skulle dessa sättas upp i sommarstället där vi tidigare haft problem med både stölder av ex. traktor och verktyg samt skadegörelse. Kameror skulle både verka avskräckande och praktiskt då ja och mina syskon (som är delägare i fastigheten) skulle kunna koppla upp och få en bild på läget. Att de har Wifi är perfekt då de kommer sitta en bit ifrån varandra där kabeldragning skulle ge orimligt mycket merjobb
Tävlingen är nu avslutad. Tack alla ni som deltagit i tävlingen. ❤️
Vinnaren är @breakman som planerar sätta upp övervakningskamerorna på sitt sommarställe.

breakman, dubbelkolla att din adress är korrekt i din profil. Jag skickar den nu till leverantören som får till uppgift att skicka den direkt till dig.

Grattis! Hoppas övervakningskamerorna förhindrar fler stölder av traktorer och verktyg. 🚜 🧰
Och berätta gärna hur det går när du hunnit skrida till verket, om det var enkelt eller krångligt och kanske ladda upp en bild eller två.

• Gilla
  • Älska
Markus__ och 5 till
  • Laddar…
B
Wow, vad kul!

Adressen stämmer 👍🏻

• Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Den här veckan har du chansen att vinna ett övervakningspaket från Reolink. Ett övervakningspaket som är trådlöst och inte innebär några månadsavgifter.

För att tävla gör du så här:
  1. Delta i omröstningen ovan. Svaren är anonyma.
  2. Motivera varför just du ska vinna.
Vinnaren utses fredagen den 10 januari.

[bild]

Paketet består av:
  1. En Reolink Home Hub: Hjärtat i systemet, med central lagring, larmfunktion och support för upp till 8 kameror.
  2. Två Argus E3 övervakningskameror: Trådlösa kameror med 3MP-upplösning, strålkastare för nattseende och möjlighet till batteri- eller solcellsdrift.
Mer om Reolinks övervakningskameror:
  • Ingen månadsavgift: All lagring sker lokalt, vilket sparar dig upp till 1 800 kr årligen jämfört med molntjänster samt värnar om din personliga integritet. MicroSD-kort på 128GB ingår och kan utökas upp till 2×512GB.
  • Smart teknologi: Kamerorna har funktioner som rörelsedetektering, inbyggd siren och mörkerseende i färg, vilket hjälper dig att identifiera vem eller vad som rör sig.
  • Flexibilitet: Med batteritid på 3-6 månader och möjlighet till kontinuerlig drift via solceller, är systemet perfekt för både inomhus- och utomhusövervakning.
Läs gärna mer hos återförsäljarna Webhallen.se och Komplett.se som har säkerhetskampanj på flera av Reolinks produkter med upp till 45% rabatt nu i januari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Reolink för att de sponsrar den här tävlingen.
Nyindragen fiber gör det enklare att installera och ha kameror. Jag tror att grannarna runt om i byn skulle vara en aning vehjälpta i att det finns kameror uppsatta. För att inte tala om den lilla föreningen med fotbollsplan och klubbstuga. Kan jag vara behjälplig för en levande landsbygd är jag gärna det.

Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Den här veckan har du chansen att vinna ett övervakningspaket från Reolink. Ett övervakningspaket som är trådlöst och inte innebär några månadsavgifter.

För att tävla gör du så här:
  1. Delta i omröstningen ovan. Svaren är anonyma.
  2. Motivera varför just du ska vinna.
Vinnaren utses fredagen den 10 januari.

[bild]

Paketet består av:
  1. En Reolink Home Hub: Hjärtat i systemet, med central lagring, larmfunktion och support för upp till 8 kameror.
  2. Två Argus E3 övervakningskameror: Trådlösa kameror med 3MP-upplösning, strålkastare för nattseende och möjlighet till batteri- eller solcellsdrift.
Mer om Reolinks övervakningskameror:
  • Ingen månadsavgift: All lagring sker lokalt, vilket sparar dig upp till 1 800 kr årligen jämfört med molntjänster samt värnar om din personliga integritet. MicroSD-kort på 128GB ingår och kan utökas upp till 2×512GB.
  • Smart teknologi: Kamerorna har funktioner som rörelsedetektering, inbyggd siren och mörkerseende i färg, vilket hjälper dig att identifiera vem eller vad som rör sig.
  • Flexibilitet: Med batteritid på 3-6 månader och möjlighet till kontinuerlig drift via solceller, är systemet perfekt för både inomhus- och utomhusövervakning.
Läs gärna mer hos återförsäljarna Webhallen.se och Komplett.se som har säkerhetskampanj på flera av Reolinks produkter med upp till 45% rabatt nu i januari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Reolink för att de sponsrar den här tävlingen.
Vill se vem so rör sig på min tomt när inte jag är hemma

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.