9 074 läst · 34 svar
9k läst
34 svar
Avslutad: Vinn nya trendiga golvlampan Globen Plumber
Mina 3 favoriter är:
Innovation Player 200 sittsäck star
Globen taklampa RUBBER orange
Klara mediebänk oljad ek
Sittsäcken passar hela familjen men kommer få bo i sonens rum som älskar flaggor i alla dess former och särskilt USA's. Lampan matchar min orange plastmatta från 70-talet som jag har i vår hall och vi är verkligen i behov av en ny tvbänk och detta är en modell som skulle passa utmärkt hos oss.
Mvh,
Kristina
Innovation Player 200 sittsäck star
Globen taklampa RUBBER orange
Klara mediebänk oljad ek
Sittsäcken passar hela familjen men kommer få bo i sonens rum som älskar flaggor i alla dess former och särskilt USA's. Lampan matchar min orange plastmatta från 70-talet som jag har i vår hall och vi är verkligen i behov av en ny tvbänk och detta är en modell som skulle passa utmärkt hos oss.
Mvh,
Kristina
Hej!
1. Hermes 2-sitssoffa, Bernadette skänk, Globen taklampa
2. Blandningen blir en salig röra, något jag gillar skarpt. Hos mig samsas antika auktionsfynd med IKEA-möbler, kuriöst arvegods och diverse kitsch. Inte den mest stilrena miljön måhända, men det är hemtrevligt och mysigt. Globen Plumber är välkommen att flytta in och bidra med lite robust industri!
1. Hermes 2-sitssoffa, Bernadette skänk, Globen taklampa
2. Blandningen blir en salig röra, något jag gillar skarpt. Hos mig samsas antika auktionsfynd med IKEA-möbler, kuriöst arvegods och diverse kitsch. Inte den mest stilrena miljön måhända, men det är hemtrevligt och mysigt. Globen Plumber är välkommen att flytta in och bidra med lite robust industri!
Medlem
· Stockholm
· 735 inlägg
Nu har vi gått igenom alla bidrag och det var flera som stack ut så det blev ett svårt val. Men vi har kommit fram till ett beslut, och veckans vinnare heter *trumvirvel*.... Jam81! Stort grattis!!
Favoritprodukter: 1. Bordslampa Digg, taklampa Plumber samt golvlampa Plumber.
Motivering: Alla tre tilltalar mig därför att dom symboliserar det rejäla och rustika, samtidigt som jag tycker att dom symboliserar det viktiga i att återanvända material vi redan har. Alla tre skulle passa utmärkt i vårt gamla hus från 1700-talet.
Favoritprodukter: 1. Bordslampa Digg, taklampa Plumber samt golvlampa Plumber.
Motivering: Alla tre tilltalar mig därför att dom symboliserar det rejäla och rustika, samtidigt som jag tycker att dom symboliserar det viktiga i att återanvända material vi redan har. Alla tre skulle passa utmärkt i vårt gamla hus från 1700-talet.
Taklampa Plumber och golvlampa Plumber är två av de saker jag fastnade för allra mest,
den rustika, industriella känslan symboliserar en lampa då den är som bäst!
I tillägg till detta behöver man ju självklart sova gott när kvällen börjar närma sig,
då är även Brizley kontinentalsäng något som verkligen tilltalar mig
den rustika, industriella känslan symboliserar en lampa då den är som bäst!
I tillägg till detta behöver man ju självklart sova gott när kvällen börjar närma sig,
då är även Brizley kontinentalsäng något som verkligen tilltalar mig
Liknande trådar
-
Avslutad: Vinn nya sköna utemöbler till altanen!
Tävling -
Avslutad: Vinn designtapeter ur nya kollektionen Wonderland
Tävling -
Avslutad: Vinn nya helt sladdlösa övervakningskameran!
Tävling -
Avslutad: Vinn nya smarta Plantui Smart Garden för inomhusodling
Tävling -
Avslutad: Vinn nya gasdrivna spikpistolen från Essve
Tävling