Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn nya sköna utemöbler till altanen!
[bild]

Under hela juli månad har du möjlighet att gå in och tävla om den läckra matgruppen Hönö från Bra Sommarmöbler. Gruppen består av fyra stolar och bord i teak och svartlackerat, rostfritt stål. Stolarna är klädda med textilene, ett praktiskt, avtorkbart material och har armstöd i teak. De har en lite gungande funktion, vilket gör det extra avslappnande att sitta till bords! Stolarna är dessutom stapelbara och tar liten plats när de inte används.

Totalt värde: ca 8 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Var hittar du Bra Sommarmöblers butiker? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Lidingö, Hisingen, Limhamn
  2. Tyresö, Hisingen, Limhamn, Karlstad
  3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 2 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Brasommarmobler.se. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg gärna in en bild på de nya möblerna på vårt Forum!

Vi tackar Brasommarmobler.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar nr 3.
Vi skulle uppskatta denna vinst extremt mycket, då vi verkligen behöver nya utemöbler. Våra har gått sönder och vi har helt enkelt inte haft råd att köpa nya.
 
Rätt svar nr 3!
Vi behöver en matgrupp till vår altan som sent om sides blivit färdig.
Det räcker visst inte med att bygga en altan, utan man behöver visst möblera den med
 
Rätt svar är nr 3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Sommarfikat intas för tillfället på en filt på gräsmattan. Snygga, sköna och praktiska utemöbler som dessa skulle vara ett stort lyft här hemma!
 
Svar: nummer 3
Vi köpte vår utesoffa och 2 fåtöljer hos er i Kållered för två år sedan.
Nu är dags för matbord till vår stora altan som vi byggt helt själva jag och min familj.
Denna grupp skulle smälta in bra emot vårt numera gråa lärktrall.
Typ här: Stor altan med grå lärktrall, belyst med ljusslinga och utsikt över en sjö vid skymning, med en yuccapalm i förgrunden. skulle den passa :)
 
Svar nr 3 Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad.

Har just skrivit kontrakt på första huset och bland alla saker som måste köpas vid flytt från lägenhet till hus är just utemöbler.
För att kunna njuta optimalt av den från huset storslagna utsikten över sjö och fjäll skulle denna grupp passa utmärkt, så vi mellan allt vad det innebär med husköp och flytt kan slappna av och njuta en stund.
 
Svar: nr 3

Efter många års användning av många personer har nu utemöblerna börjat ledsna och få årsringar. Även personerna som nyttjat dem har börjat bli lite till åren och vill inte längre sjunka ner i mjuka låga fåtöljer man inte kommer upp ur igen. Denna grupp skulle var perfekt för min generation och också få barnbarnen att sitta fint och nå upp till bordet.
 
Rätt svar är 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Vi skulle vilja göra sommaren extra lång, med dessa utemöbler i vår paviljong. Sitta och titta på solen som blänker eller kura ihop oss när regnet stänker.
 
Svar: 3.

Min fru ärvde sin mors skånelänga härförleden och även utemöblerna, dock visade sig utemöblerna passa bäst på släpvagnen till tippen. Vi har nu ett hus med en underbar uteplats och trädgård, men ingenstanns att duka upp sju sorters kakor.
 
Svar nummer 3. Bra sommarmöbler som skulle passa perfekt på min altan!
 
Rätt svar är nr 3: Kållered, Hisingen, Tyresö och Karlstad :D

Skulle verkligen behöva en ute-grupp som denna som man kan sitta och äta middag vid <3
 
Hej!

Rätt svar är: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Håller just på att leta efter nya möbler till vår nya altan och min sambo som ni ser behöver bra möbler att sitta på.

Mvh Thomas
 
  • Person böjer sig framåt på en nybyggd trädäck altan, dörr till huset öppen, verktyg synliga.
Svar: nr 3
Skull' ut i solen
Då hade stolen,
den gamla stolen förstörts av snö.
Den gick i bitar,
skruvar och nitar
flög omkring och jag böra blö'.
Nu har vi inte nå klöver över
Men Kvalite är vad vi behöver...
Stin
 
Rätt svar är nummer 3.

Detta skulle passa perfekt nu när vi snart ska bygga vårt mya hus, håller precis nu på att stycka av en fastighet på 9000 kvadrat vilket kommer innebära många uteplatser med många utemöblemang. Under tiden vi.bygger så passar det perfekt på uteplatsen på framsidan här i vårt radhus där vi endast har möbler på baksidan
 
Svar nr 3.
Nuvarande möbelgrupp har sett bättre dar,
Plasttassen på ena stolen av bara far.
Bordet gungar och svänger,
Utan att man i det näven dänger.
Nött och tråkigt det står och trist ser ut,
Passar inte alls till vårt nybyggda hus.
En stor altan vi har från knut till knut,
Bord och stolar från bra sommarmöbler skulle göra att vi resten av sommaren kan leva i sus och dus!
 
Svar: nr 3
Skull' ut i solen
Då hade stolen,
den gamla stolen förstörts av snö.
Den gick i bitar,
skruvar och nitar
flög omkring och jag börja' blö'
Nu har vi lnga klöver över
men KVALITE är vad vi behöver....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.