Svar: X. 3 340 gram.

Motivering: Den här högtalaren skulle vara kanonbra att ha på jobbet när vi har miniröris och dans utomhus med barnen. Barn uppskattar att röra på sig till musik och bäst passar det utomhus, där får alla bra utrymme och frisk luft. Jag har bara problem att hitta en bra teknisk lösning för högtalarna. Att dra förlängningssladdar, som jag gör nu, är inte optimalt.. Barnen riskerar att snubbla på sladdarna mitt i rörelseglädjen. En sladdlös högtalare med så här bra batteritid skulle lösa mina problem och öppna upp för ännu mer roliga rörelselekar.

Rätt svar X . 3 340 gram
Behöver bra ljud när vi färdigställer sommarstugebygget under hösten.

Rätt svar: X 3340 gram.

Jag skänkte bort min stereo till en behövande och har nu endast min laptop som ljudkälla. Vore underbart att kunna njuta av skön musik utan datorn. Speciellt under kommande bygge vore det trevligt med lite musik att hålla mig sällskap i ensamheten.

Svar x

Detta måste vara den sista detaljen som behövs i mitt utespa! I nuläget spelar jag avslappningsmusik på mobilen med den kvalitet det innebär.

Rätt svar x 3340gr

Har stått och hållt i denna i affären ... Jag tycker det vore synd att undanhålla grannarna min förnämliga musiksmak.

Svar X.

Vi har precis blivit med stuga, och behöver lite musik nu när den ska pysslas om och möbleras. Så blir arbetet lite roligare :cool:

X. 3340g

Musik och då särskilt musik som levereras med bra ljudupplevelse är sååå avslappnande efter en hård arbetsdag eller arbetspr... Jag skulle önska mig att bära med mig ljudet ut i trädgården. Särskilt till sommaren 2019 då jag börjar bygga på vårt trädäck

X . 3 340 gram

Har varit med sambon och hjälpt våra föräldrar att renoverat deras båda hus under hela semestern.

Så det vore skönt att ligga och njuta av dom sista sommardagarna i hammocken och lyssna på en schysst högtalare

X. 3340g

Vi behöver en portabel högtalare att spela nattningsmusik för småbarnen.

X. 3340g

Efter att min 5åring hällt färg i halva huset och däribland på min trådlösa högtalare så vore det toppen med en ny.;)

T
Svar: X 3340g

Nog för att blåtandshögtalaren i wellpapp för 10kr på ClasOhlson va prisvärd, så skulle det va riktigt trevligt att få byta ut den mot en riktig portabel högtalare :)
Glad person håller en leksakshögtalare i wellpapp med Bluetooth-utskrift.

Svar: X 3340g

Skulle jag vinna denna eminenta högtalare har ni mitt löfte på att den aldrig kommer behöva spela Håkan Hellström (det finns det andra med sämre högtalare till).

Däremot skulle den få förgylla kvällarna på altanen/uterummet så ofta det går.

Svar X 3340g

Tänkte ge min son hans första egna stereo. Får se om vi använder multirumsystemet om/när han frångår pappas musikstil.

B
Svar: X

Precis på väg hem från utlandet, konstaterar att jag saknade en högtalare på solsemestern. Portabel och vattentålig låter perfekt!
Utöver det skulle den nyttjas flitigt både inne, i trädgården, uterummet och på semester trippen med husvagnen.

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad trådlös högtalare från Harman Kardon

[bild]
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad trådlös högtalare från Harman Kardon

[bild]

Denna veckan har du chans att ta hem bluetoothhögtalaren Omni50+ från Harman Kardon. Det som gör den extra speciell är att den är multirum-förberedd och kan därför kopplas ihop med andra högtalare trådlöst och sedan spela samma musik som dem. Har du flera stycken kan du placera dem i olika rum och på så vis få ett komplett multirumsystem. Samtidigt är den bärbar och vattentålig så att du kan ta med dig den ut på uteplatsen. Fem timmars batteritid borgar för lång tid med skön musik. Harman Kardon Omni50+ stöder flera streamingtjänster såsom Spotify, Google Cast, Deezer, Qobuz och Tidal. Utöver det får användaren tillgång till innehållet på mobilen eller surfplattan genom appen Harman Kardon Controller. Den är även kompatibel med Spotify Connect samt har inbyggd Chromecast.

Totalt värde cirka: 5 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger Harman Kardon Omni50+?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3 290 gram
X. 3 340 gram
2. 3 400 gram

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 24 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Harman Kardon. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Harman Kardon för att de sponsrar den här tävlingen.
X. 3340g

Har svårt att tänka mig bättre ljud än Harman Kardon. Har tagit över ett hus och har redan hunnit avverka vattenskada i kök och en annan vattenskada i badrummet. Den här högtalaren skulle definitivt muntra upp oss i huset när vi kan spela den bästa musiken man kan tänka sig!

Denna veckan har du chans att ta hem bluetoothhögtalaren Omni50+ från Harman Kardon. Det som gör den extra speciell är att den är multirum-förberedd och kan därför kopplas ihop med andra högtalare trådlöst och sedan spela samma musik som dem. Har du flera stycken kan du placera dem i olika rum och på så vis få ett komplett multirumsystem. Samtidigt är den bärbar och vattentålig så att du kan ta med dig den ut på uteplatsen. Fem timmars batteritid borgar för lång tid med skön musik. Harman Kardon Omni50+ stöder flera streamingtjänster såsom Spotify, Google Cast, Deezer, Qobuz och Tidal. Utöver det får användaren tillgång till innehållet på mobilen eller surfplattan genom appen Harman Kardon Controller. Den är även kompatibel med Spotify Connect samt har inbyggd Chromecast.

Totalt värde cirka: 5 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger Harman Kardon Omni50+?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3 290 gram
X. 3 340 gram
2. 3 400 gram

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 24 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Harman Kardon. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Harman Kardon för att de sponsrar den här tävlingen.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.