10 935 läst · 79 svar
11k läst
79 svar
Avslutad: Vinn massagedusch för kräsna husägare
Svar: 2. 5år
Köpt "nytt hus". Drömt om att få mitt drömbadrum men hittar ständigt nya överraskningar som dränerar budgeten. Står nu med badrummet klart förutom dusch och glasdörrar. En vinst av denna förstklassiga dusch skulle hjälpa mig bli klar med detta delprojekt.
Köpt "nytt hus". Drömt om att få mitt drömbadrum men hittar ständigt nya överraskningar som dränerar budgeten. Står nu med badrummet klart förutom dusch och glasdörrar. En vinst av denna förstklassiga dusch skulle hjälpa mig bli klar med detta delprojekt.
Allvetare
· Västra Götalands
· 848 inlägg
Svar 2. 5år!
Att vinna denna fina kvalitetsdusch från Hansgrohe hade varit en dröm och den hade gjort sig väldigt bra i mitt badrum som jag just nu renoverar!
Att vinna denna fina kvalitetsdusch från Hansgrohe hade varit en dröm och den hade gjort sig väldigt bra i mitt badrum som jag just nu renoverar!
Denna dusch skulle göra hela familjen glad: Min sambo som älskar att duscha läääänge, mig då den ger mjuka strålar samtidigt som den snålar på vattnet, dottern som älskar att plaska Det är väl hunden då som gärna skulle slippa en dusch överhuvudtaget...så han slipper bli blöt Men vem vet, han kanske kommer gilla massagen!
Medlem
· Stockholm
· 735 inlägg
Stooooort grattis och hurra till vår medlem Farfalle som vunnit en massagedusch inkl handdusch i vår veckotävling. Nu slipper ni leva med en ihoplappad dusch framöver. Och vi hoppas att detta ska sporra er att komma igång med den där badrumsrenoveringen . Stort grattis igen!
Farfalle skrev:Svar: 5 år
Förra ägaren tog med sig blandaren så vi har tillfälligt (under 2,5 år) lappat ihop en lösning till badkaret med en blandare från tvättstugan, slang från duschen i källaren och nytt superbilligt munstycke från första bästa lågprisbyggvaruhus. Eftersom inga CC-mått stämmer fick överblivna kopparrör hjälpa till samt en ny ballofix (som satt i gamla köket) då en av de som redan fanns var helt sönderdragen och inte gick att öppna. Badrummet fyller snart 50 år och behöver göras om från grunden, denna duschblandare hade satt pricken över i på den alldeles för tidiga morgonrutinen när det nya badrummet står klart.
[bild]