Svar:2

Vilken sommarpresent det vore till min far! Då kan han hjälpa mig med vår nya altan i sommar!
 
R
Svar: 16.55

Motivering: Har precis köpt vårt första hus med mycket renovering framför oss och vi äger inga vettiga verktyg. En bra skruvdragare och tigersåg skulle vara helt perfekt!
 
Svar: Alternativ 2, beställ innan 16.55 och ordern skickas samma dag

Är tigersågen slutkörd, du från Briber beställer en ny Metabo
Du kan få den hemkörd, med bra leveranstider hem till ditt bo
 
Innan 16:55. för att beställa.

Just jag för att :

Jag gör det mycket själv och inser att bra verktyg som exempelvis Metabo gör jobbet
säkrare lättare och därför roligare.

Dagge Bagge
 
Kl. 16.55
med lite tur eller ganska mycket tur så kanske jag kan vinna 2 exklusiva maskiner som behövs vid mina renoveringar i huset
 
Hej hopp

Kl 16:55

Perfekt vinst för att ha en chans att färdigställa alla projekt som sambon har klurat ut nu under vinterhalvåret.
Finns mycket att göra ute, och dessa verktyg skulle vara min räddare i nöden...

Ha det fint
tommy
 
Svar 2: 16:55

Med en gammal sportstuga som ska rivas, nytt hus byggas, och bodar renoveras så skulle de här verktygen komma väl till hands.
 
Svar 2. Skulle va perfekt present till 3n väldigt bära vän till mig som efter större delen av sitt vuxna liv haft ekonomiska problem men är nu idag skuldfri och lyckats köpa sig ett radhus, som inte är i det vackraste skicket, men det är hans! Då vi ska renovera men så billigt som möjligt, dra i alla trådar vi kan för att kunna byta tjänster med folk man känner!

Perfekt start på ett nytt liv med bra verktyg!
 
Svar 2: 16:55

Bland det första som hände när vi flyttade till vårat hus i December var att garagetaket blåste av. Nu ska det renoveras i sommar och då lär inte skruvragaren jag hade till att sätta upp tavlor i vår gamla lägenhet räcka till längre. Därför skulle detta kit komma oss väl till anledning, inte minst eftersom lån, småbarn och havererande vitvaror innebär en hel del kostnader för nyblivna husägare.
 
J
2, 16:55

Varför ska jag vinna? Precis som rubriken säger "Förenkla säsongens projekt"

Har tidigare ansett att alla mina projekt varit för små för att köpa batteridrivna verktyg. Tyckt att morfars gamla sladdmaskiner från -90 talet borde duga.
Har nu insett att alla dessa små projekt tar så onödigt lång tid när man först ska plocka fram förlängningssladdar (som alltid är för korta), svära över att man snubblat på sladden några gånger, och sen slutligen försöka rulla ihop sladdarna såpass snyggt att man slipper trasslet man hade när man plockade fram dom. Förövrigt borde det inte vara tillåtet att sälja sågar med sladd, för sladden verkar alltid ha en dragningskraft mot klingan....
Vidare har jag också insett hur värdelöst det är med för klena batterimaskiner. Att skruven råkar vara för grov för de klena batteriet man tyckte såg så smidigt ut så man ändå måste hämta sladdmaskin. Eller att batteriet tar slut innan man ens kommit igång med projektet.
Detta kit skulle verkligen förenkla mina säsongsprojekt.
 
Hej Annelie!
Svaret är klockan 16:55,
och jag skulle behöva dessa verktyg till mitt hem!!
Min nuvarande skruvdragare är då dålig,
rent ut sagt mycket undermålig!! (se bild)
Tigersågen kommer även bra till pass,
i jämförelse med min befintliga är nog denna väldigt vass!!
 
  • En sliten skruvdragare med borr på ett arbetsbord omgivet av verktyg och smådelar.
2. 16:55

Anledning till att jag vill vinna detta?
Med stundande projekt i garaget att få bort delar av väggen/väggarna som är liggande mot plattan samt intresset då en butik i närheten har denna serie i sitt sortiment, hoppas jag få bli dirigent (över en stor skara av dessa).
 
Alternativ 2
Jag vill vinna för att min DeWalt skruvdragare är slut och jag ska bygga altan
 
16:55

Behöver endast sticksågen, skulle jag mot förmodan vinna så ger jag dragaren till syrran så kanske hon känner sig inspirerad att realisera några av sina alla idéer
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.