16 203 läst · 57 svar
16k läst
57 svar
Avslutad: Vinn inbyggbar lyxig vinkyl
1. Ölkyl
Yes, hade varit nice i köket
Yes, hade varit nice i köket
Nyförlovade dottern och hennes italienske vän njuter ofta bubblande prosecco. Skulle gärna se att jag dem denna kyl fick ge! Vännen skulle garanterat le! Skulle passa perfekt i deras minimala kök. Årets bästa förlovningsgåva kan jag garanterat lova!
Rätt svar är nr 1.
Med denna underbara vinkyl i köket, skulle båda jag och mina barn förvara vår dryck med stil.
En och annan Chablis skulle blandas med alkoholfri processo och fil.
(ååå vill verkligen verkligen vinna ) Mvh Yvonne
Med denna underbara vinkyl i köket, skulle båda jag och mina barn förvara vår dryck med stil.
En och annan Chablis skulle blandas med alkoholfri processo och fil.
(ååå vill verkligen verkligen vinna ) Mvh Yvonne
Medlem
· Västra götalands län
· 348 inlägg
Svar 1
Jag vill bli en vinare!
Jag vill bli en vinare!
Rätt svar är är 1,
När vi nu är klara med färdigställandet av vårt nya kök (tog ett år) så saknas egentligen bara en vinkyl som kan ta emot alla de inflyttningsflaskor vi fått av nära och kära. Så vi kan bjuda in till riktig fest och bjuda på rätt temperatur på vinet till våra vänner
När vi nu är klara med färdigställandet av vårt nya kök (tog ett år) så saknas egentligen bara en vinkyl som kan ta emot alla de inflyttningsflaskor vi fått av nära och kära. Så vi kan bjuda in till riktig fest och bjuda på rätt temperatur på vinet till våra vänner
Svar: 1. Ölkyl
Nya köket till det vårat första hus är beställt, vore helt perfekt att fira både köpet och nya köket med en flaska Appassimento hur vinkylarnas vinkyl. Vinkyl var det som vi snålade in på när vitvarorna beställdes, den skulle sitta som en smäck.
Mvh
Robert
Nya köket till det vårat första hus är beställt, vore helt perfekt att fira både köpet och nya köket med en flaska Appassimento hur vinkylarnas vinkyl. Vinkyl var det som vi snålade in på när vitvarorna beställdes, den skulle sitta som en smäck.
Mvh
Robert
Svar: Ölkyl.
Skulle sitta som handen i handsken i vårt kök!
Skulle sitta som handen i handsken i vårt kök!