Det blir ju perfekt med kodlås så ungarna inte kan låsa mig ute något mer…🙈
Finns även i borstat stål och blankkrom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Borstat stål och krom utöver svart.

Yale Doorman skulle ge vår sommarstuga den smarta uppgradering den behöver. Nycklar har glömts flera gånger tidigare, så ofta att vi fått skaffa en nyckelgömma vilket inte känns säkert eller särskilt smart. Med Yale från Låsgiganten kan vi slippa oroa oss och bara åka till landet när vi vill. Säkerhet är viktigt och nästa steg får bli att tipsa jobbet så vi får Yale även till kontoret. Det nyckelfria livet kan börja!
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. I åtta år har jag och frugan snackat om att sätta elektriskt lås på både entredörr, grovingång samt garage! Men när barnen kom till världen fick man prioritera sina utgifter till annat! 😝 Nu börjar snart äldsta grabben att ta sig hem från skolan själv och vi ser fördelarna med ett sådant lås för att slippa borttappade nycklar samt få en notis i telefonen när han är hemma! 👏
2. Borstat stål och blank krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
Blankkrom och borstat stål.

Skulle vilja vinna detta lås för att kunna slipper kravet att behöva komma ihåg nycklar.
Dessutom snygg design och toppmodern!
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Borstat stål och krom

Hade kunnat få betydligt mer spontan hjälp av mina föräldrar med hämtning av barn på förskola som sedan kan köras hem till oss direkt. Hade underlättat familjelivspusslet betydligt om föräldrarna inte var begränsade av att de inte hade extranyckel med sig.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Jobbar som sjöman så är ofta bortrest, har nära och kära som passar på mitt hus när jag inte är hemma så vore väldigt smidig med en Yale Doorman så dem alltid har möjlighet att komma in. Det skulle också vara ett stort plus för mig att se om där har varit någon i huset genom att se loggen för om låsets har öppnats.

2. Borstat Stål och Blank Krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävling
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
Önskar att jag vinner detta. För att jag är så trött på bli orolig för varje gång nyckeln till dörren kommit bort och man behöver byta lås pga det.
Det finns i utförande borstad stål och blankkrom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
M
Hej vi skulle ha stor nytta av en Doorman då vi har en gäst stuga på tomten och det hade varit smidigt när släkt och vänner kommer och hälsar på. Men kanske även tillfälliga koder för att kunna hyra ut den när det krisar i kassan.



Borstat stål och blankkrom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
svar: borstat stål och krom.

Min son som har börjat gå hem från skolan själv har egen nyckel nu, Han har en otrolig förmåga att tappa bort den men vi har hittills lyckats hitta den.
jag bävar för den dag vi inte lyckas, tänker att ett nyckelfritt system hade räddat denna otroligt jobbiga känslan.
och ta bort en del ilska man känner då och då över dessa förbannade nycklar
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Har alltid varit sugen på de här häftiga låsen, men det har liksom aldrig blivit av. Hade varit perfekt tillfälle att byta ut, det nu ganska slitna trycket, som sitter på dörren.

2. Borstat stål och krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Jag har två återkommande vardagsproblem som ibland dyker upp och ställer till förtret. Det ena är var jag lagt mina betalkort och det andra är borttappade nycklar. Jag ogillar verkligen nycklar, hittils ett nödvändigt ont men nu med de nyckellösa låsen så kan man faktiskt bli av med det problemet för gott. Jag har tappat räkning på alla de gånger jag gått hemifrån med familjemedlemar kvar i huset för att sen komma hem till ett låst hus men ingen nyckel. Och jag kan lova att man fort blir kall iklädd lycra (cyklelpendlar) stående utanför ytterdörren i minusgrader.
Jag har många gånger funderat på att införskaffa ett Yale doorman men plånboken och andra prioriteringar kommer alltid emellan. Om jag vinner kommer låset inte bara glädja mig utan hela min familj och mina barn som slipper tänka på nycklar. Dessutom slipper jag köpa ny ringklocka (som är trasig) då den är inbyggd i låset

2. Borstat stål och blankt krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
🌟 Vinn en Yale Doorman L3s Svart - Delta i Tävlingen nu! 🌟

Vi på låsgiganten.se är överväldigade av den fantastiska responsen från er alla som har gått med i tävlingen om att vinna en Yale Doorman L3s Svart. Det är verkligen en spännande tävling, och vi är glada över att så många är med och tävlar!

För dem som ännu inte har deltagit, är det hög tid att göra det nu! Yale Doorman L3s är inte bara en elegant och säker dörrlås, utan det erbjuder också den senaste teknologin för att förbättra ditt hem. Med sitt stilrena svarta design och avancerade funktioner kommer det säkert att ge ditt hem en extra touch av säkerhet och modernitet.

För att delta, följ enkla steg här på Byggahus.se. Vi vill inte att någon ska missa chansen att vinna detta högteknologiska Yale Doorman L3s Svart, så se till att du är med i racet om du ännu inte har gjort det.

Tävlingen är ett sätt för oss att tacka er alla för ert stöd och engagemang här på Byggahus.se. Vi ser fram emot att se vem som kommer att vara den lyckliga vinnaren av denna imponerande Yale Doorman.

Lycka till till er alla! Önskar vi på Låsgiganten.se

#alla #YaleDoormanL3s #Tävling # #Säkerhet #Lås #dörr #skydd #yale
 
  • Gilla
Per_Ola
  • Laddar…
1. Vi bor i ett äldre hus med barn i nedre skolåldern som precis börjat få komma och gå med egen nyckel. Men som alltid är man orolig att dessa nycklar ska komma på villovägar! Har tittat på Yale Doorman tidigare och det skulle passa perfekt i vår vardag! Som bonus kan farmor få det enklare vid besök och annan hjälp också! Vi hjälper våra grannar regelbundet med olika småsaker och det är alltid jättesmidigt tack vare deras Yale lås! Vi är avundsjuka! :)
2. Borstat stål och krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Som förälder till de charmigt disträ barnen Sigurd och Juni, på 3 och 6 år, kan jag intyga att glömska är ett arv i vår familj. Juni, som nyligen börjat sin skolresa, är snart redo för det stora äventyret att gå hem själv. Med tanke på mina egna barndomsminnen av att bli utelåst, med buskar som toalett och löv som toalettpapper (haha), känns det angeläget att försäkra att historien inte upprepar sig. En Yale Doorman L3S Pro skulle inte bara befria oss från nyckelpaniken utan också från oron över att Juni ska bli en isskulptur utanför vårt hem. Plus, vi kan kolla att hon faktiskt kommit hem och inte hamnat på något Indiana Jones-liknande äventyr efter skolan.

Och svaret på tävlingsfrågan: Förutom i stilig svart, finns Yale Doorman L3S Pro även i ytbehandlingarna borstat stål och krom, perfekt för att matcha våra andra 'glöm-inte-nycklarna'-gadgets!"
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
Vi har Airbnb hemma och har gäster som kommer och går. Evigt passande för att möta upp och ge ut nyckel hela tiden. Så hos oss skulle det vara bra med ett elektroniskt lås så man kan ge ut en kod ist.
Svart, borstat stål och krom är de färger man kan välja på.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.