150kg går det att lyfta.
En vedeldad terassvärmare skulle ge en enorm mysfaktor på vår brygga och soldäck. Det skulle förlänga dagarna nära havet.
 
Hej!

Man kan lyfta 150kg.

Har en liten altan för tillfället som ska byggas om efter dränering. Renoverar huset för fullt och precis fått en nytillkommen familjemedlem som inte kan vara med när det blir för kallt. Hade varit supertrevligt om vi kan förlänga kvällarna lite längre i sommar.
 
3
1. Rätt svar är 150 kg.

2. Innan pandemin brukade vi bjuda vänner och bekanta på grillningar långt in på hösten ute på vår altan. Inget märkvärdigt men det var alltid packat kring det bord vi hade. När det blev kyligt flyttade vi kolgrillen allt närmre men det var de två närmsta som i bästa fall fick lite mjukare leder. Nu under pandemin, är utomhus enda alternativet men då med rejäla avstånd. Grillvärmen räcker inte på långa vägar och en samtalsöppnare som en Tipi hade gjort underverk! Vi hade varit så oerhört tacksamma om ni hade valt oss så vi kan få bibehålla någon form av mänsklig kontakt i dessa annars isolerade tider.
 
Man kan lyfta 150kg.

Att en sådan enkel konstruktion ger så många möjligheter och är så estetiskt tilltalande gör att den kommer få en central plats i min oas. Vi kommer samlas runt denna ibland med vänner och familj men allt som oftast jag och frun för lite chill
 
150 kg går det att lyfta. Vad underbart det hade varit att kunna förlänga sommarkvällarna ute med värmen från denna:D
 
Man kan lyfta 150 kg med den
Terassvärmaren skulle passa perfekt på ”bakgården” med gatsten jag slet ihjäl mig med förra året!
Kvällsbild av en bakgård med nylagt gatsten, en trätrall i förgrunden, och husvägg till vänster.
 
150 kg kan man lyfta.

Den här skulle vara perfekt till de lite småkalla kvällarna i slutet augusti när jag förhoppningsvis får min efterlängtade semester. Det är något vi i vården inte riktigt är säkra på att vi får under senaste året som varit...
 
150 kg kan man lyfta!

Skulle passa perfekt vid stugan i sommar!
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu längtar vi ut till altan och uteplats, men visst är det lite kyligt?

Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.

Läs mer om värmaren här: [länk]

Värde: 4 995 kr

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: [länk]

[bild]

Vinnaren utses fredagen den 12 mars

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu längtar vi ut till altan och uteplats, men visst är det lite kyligt?

Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.

Läs mer om värmaren här: [länk]

Värde: 4 995 kr

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: [länk]

[bild]

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------
Viking Arm kan lyfta 150 kg.
Köpte 70-tals fritidshus i augusti 2021 med större renoveringsbehov än vi kunde tro.Nu behöver vi en värmare på terassen när vi pausar i arbetet i den kalla stugan och den här vackra skulle passa perfekt.



Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.
 
den kan lyfta 150 kg.

Denna vedeldade terassvärmare är precis vad vi behöver när vi umgås med våra barn och barnbarn under pandemin.
Vi träffas ute vid vår lilla stuga där vui bjuder på grillad korv och fika. tyvärr blir besöken så korta för vi fryser så.

Vinsten hade gjort den stora skillnaden.
 
Svar: 150 kg.

Motivering: När jag inte längre eldar inomhus, eftersom skorstenen behöver besiktigas och köket byggas om först, så vore det underbart att elda utomhus. Vi tillbringar mycket tid ute året om och värmen skulle vara ett skönt tillskott när vi sitter på våra ullplädar i snön. Vi använder för det mesta kolgrill vid matlagningen, men inget kan slå trivseln vid en öppen eld.
 
150 kg. Har tittat länge på en sådan, den är både snygg och praktisk !
 
Man kan lyfta 150 kg.

Grillen inspirerade oss till att bestämma hur verandan skulle se ut på vår nybyggda fjällstuga, det säger mycket om grillen.
 
150 kg
Tipi kan både vara en fröjd för ögat och magen. Den skulle göra vår uteplats ett ställe att utnyttja året runt!
 
Man kan lyfta 150 kg med den.

Vi håller på att bygga en övervåning som tar all vår lediga tid, och det finns inte en tillstymmelse till någon fritid. Nu till våren hade det varit perfekt med en vedeldad terassvärmare och grill, så att vi får en god anledning till lite "chill" :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.