7 134 läst · 67 svar
7k läst
67 svar
Avslutad: Vinn en snygg pallkrage i cortenstål
Jag skulle odla zinnia, riddarsporre och lavendel i den helt underbara lådan i 3mm plåt. Följer såklart på Instagram
Renoverare
· Lidingö
· 25 inlägg
Jag skulle plantera mina dahlior i denna låda.
Tjockleken på stålet är 3 mm
Tjockleken på stålet är 3 mm
1 Följer @rostikt.se på Instagram
2 Jag kommer börja med att plantera alla blommor jag sparat med mig från mitt föräldrahem (jag är 74 år) i Rostiktlådan. När jag hittat passande platser för dem i min nya trädgård kanske jag börjar med att skaffa smultron o jordgubbar till barnbarnen och nästa generation som är på G. Pallkragen är i lagom höjd för dem att själva leta och skörda de rara bären. En bra start i deras trädgårdsliv
3 Tre mm tjockt Cortenstål
2 Jag kommer börja med att plantera alla blommor jag sparat med mig från mitt föräldrahem (jag är 74 år) i Rostiktlådan. När jag hittat passande platser för dem i min nya trädgård kanske jag börjar med att skaffa smultron o jordgubbar till barnbarnen och nästa generation som är på G. Pallkragen är i lagom höjd för dem att själva leta och skörda de rara bären. En bra start i deras trädgårdsliv
3 Tre mm tjockt Cortenstål
Från mitt köksfönster skulle jag beskåda
en grönskade och vacker odlingslåda
Fylld med säsongens nyttiga godsaker
som förhöjer matlagningens olika smaker
Odlingslådan är tillverkad i 3mm tjock cortenstål.
en grönskade och vacker odlingslåda
Fylld med säsongens nyttiga godsaker
som förhöjer matlagningens olika smaker
Odlingslådan är tillverkad i 3mm tjock cortenstål.
Vi älskar dahlior och kommer odla dessa. Sorter som fascination, arabian night, wizard of oz, cornel bronze är några favoriter.
Tjockleken på lådornas plåt är 3mm.
Tjockleken på lådornas plåt är 3mm.