Det skulle vara guld att få vila upp mig de dagar jag får cytostatika behandling! Hela jag skriker då efter en skön plats att få bara vara en stund och bara ha det gott!
600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1) Har precis kommit igång med gäststugebygget - en attefallare på 30 kvm - och märker att man inte är i allra bästa form, utan måste vila ofta. Skulle vara superskönt att ha en Sunbed från Pusku Pusku att pusta ut på emellanåt.

2) 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
Våra solsängar från Ikea har gjort sitt o kommer att få åka till tippen. Innehåller 600 liter fyllning.
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1: Med en nyfödd flicka vore denna otroligt bra för sambon att använda för amning och sommarmys på altanen, medan de andra barnen leker i poolen!

2: 600 liter.
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1.
Sol, bad och lata dagar vid poolen, i år vill jag vara riktigt förberedd.
Som att sväva på små moln under solen, det är känslan av att koppla av i en lyxig Sunbed.

2.
600 liter.
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
SVAR:
1. Har en nybyggd paviljong med myggnät, då jag är väldigt allergisk mot mygg. Jag har även ledproblem och en höft som inte riktigt vill fungera som den borde, vilket även påverkat min rygg. En sådan här solsäng skulle vara perfekt, då jag kan "knöla till" den så att den avlastar där jag behöver avlastning och så kan jag ligga/sitta i paviljongen och få vara utomhus!

2. 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. För att den såg så otroligt mysigt fluffig och skön ut!
2. 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1.Denna skulle användas till dottern som fick benbrott på handbollsplanen i Ekencup i helgen, så det blir tyvärr många timmar vilande för henne i på sommarlovet.
2. 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Min son har ADHD och myror i benen, behöver en rejäl och bekväm plats för att sitta bra. Denna ser perfekt ut.

2. 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1.
Vi bygger och fixar. När ett projekt avslutas kastar vi oss över nästa. Vi är experter på att underskatta tiden det att slutföra projekten (för att inte tala om orken eller pengarna :giggle:)!
Så med en sån här underbar säng skulle vi förhoppningsvis ta oss tiden att bara ligga och njuta över allt vi lyckats med!

2.
600L
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
En sittsäck för utomhusbruk hade varit magiskt! Vi har väldigt många grannbarn springandes här så är nog många som uppskattat den

600L
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1.
Med en nyfödd krabat i vårt hus
Och en femåring som i sig har både mycket spring och bus
Då behövs en plats både för mor att vila
Men även för femåringen att ligga och "stila"
Sen när pappan tagit hand om allt och alla
Då skulle han gärna sitta i den och knäcka ett par kalla

2. 600L


/Jocce
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Flyttar till vårt första hus någonsin om bara en vecka och har ännu inte köpt några sköna utomhusmöbler för att kunna avnjuta denna sommaren. Denna solsängen hade uppskattats otroligt mycket av hela familjen- och det hade varit skönt att slippa behöva gå och leta efter sköna solsängar mitt i en renovering denna sommaren.

2. 600L
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: 600 liter

Det vore en sann dröm (och inget jag någonsin tänkt att jag skulle få), att ha en diskbråcksvänlig solsäng ... Den skulle verkligen förenkla och förgylla min sommar och göra att jag kan njuta av trädgården mycket mer.
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
  1. Nu när det blir hemester i år igen så skulle en solsäng kunna sätta lite guldkant på tillvaron
  2. 600 liter
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.