Svaret är Bo Stiltberg.

motivering:
Efter en lång rad projekt behöver jag hitta tillbaka till glädjen att renovera. Just nu känns det lite tungt med projekten. Ett stort intresse är elhandverktyg, hade varit grymt trevligt med en ny skruvdragare och pensionera min gamla Hitachi.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Bo.Siltberg

Växellådan på min gamla trotjänare håller på att lägga av.. Den har jobbat hårt genom åren och förtjänar vila.
 
Svar: Bo.Siltberg

Hade kommit väl till pass med en skruvdragare då vi köpt ett orenoverat 70-tals hus med många kommande projekt
 
Bo.Siltberg
jag behöver vinna föra att jag aldrig vinner något
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Hej
Bo Sittberg.
I dessa tider behöver man en laddad skruvdragare, helst en vid var sida...
Rena wästern...
Tänk att dra bägge....
Drömma kan man....frugan är lagom imponerad men så klart behöver hon en med, efteråt när jobbet är gjort, innan jag tänkt på det.
Bo Baardman
 
Svar Bo Siltberg.

En sådan skruvdragare får man bara se på bild och drömma om.

Martin Ågren
 
Svaret på frågan är Bo.Siltberg

Har precis köpt hus så i höst hade borrskruvdragaren passat utmärkt till renoveringen inomhus och till våren hade den fått sätta tänderna i ett altanbygge!
 
Svar: Bo.Siltberg

Min plan är att bygga en altan till min ms-sjuka mamma innan hon trillar av pinn. Så att hon ska kunna komma ut själv i solen med rullstol. En bra skruvdragare skulle underlätta arbetet.

(Det är för övrigt funderingar över hur jag ska kunna förverkliga bygget som gjorde att jag hamnade på denna sajt.)
 
Bo.Siltberg

Denna skulle betyda mycket för husfriden, då min nuvarande skruvdragare bara har ett fungerande batteri...
 
Bo.Siltberg

Håller för tillfället på att renovera ett hus från 1939 och använder borrskruvdragare varje kväll. Chucken i min gamla har börjat slira och behöver en ny kvalitetsmaskin för att renoveringen ska gå smidigt och vara kul.
 
T
Svar Bo.Siltberg

Jag har förbrukat 4 st skruvdragare sedan vi köpte huset för 5 år sedan.
Dyra som tokbilliga har de alla packat ihop efter ungefär lika lång tid, det skulle va skönt att en gång för alla ha en rejäl maskin, och dessutom sätta grunden till en redig batterimaskinpark av hög kvalitet.
 
En ny skruvdragare, vilken lyx! Har efter ett långt arbetsliv där jag förbrukat många skruvdragare allt från den först Skilen till den Bosch som lade av innan sommaren. I mitt ”nya jobb” som pensionär verksam inom Veteranpoolen hjälper jag, oftast äldre änkor, med diverse göromål, där en skruvdragare är bästa arbetskamraten. Min pension räcker inte till en ny maskin så antingen får jag skruva för hand, eller……….. !
Göran H.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Svar Bo Siltberg

behöver nog en ny makita
Nuvarande från 2007 funkar fortfarande efter fall 8 m ner i stenläggning o för att sen landa i vattnet nån timme innan den räddades
Lite svajig med sprickan vid batteriet bara ,men har funkat flera år efter det
Använd Makita borrskruvdragare med slitage och spricka vid batteriet på ett smutsigt arbetsbord.
 
Bo.siltberg leder

jag ska riva ut mitt befintliga kök och sätta upp ett nytt. Då vore detta verktyg toppenbra. Kanske kommer lagom bra till köksleveransen så jag kan briljera
 
Svar: Bo.Siltberg

Motivering: Då slipper barnen alltid låna mina skruvdragare
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.