Barnen har tjatat länge om att vi ska köpa en fatboy till dem att "hänga" i. Vore fantastiskt kul att få överraska dem med en. 👍

Svar 2

Jag tycker att den ser så förbannat skön ut att jag bara vill ha en. :D

Svar: 11 st. färger.

Motivering: En vädertålig Fatboy skulle vara perfekt för mig (som bor trångt och litet inne i stan) att lata mig i på balkongen fina dagar samt ha som "reserv fåtölj" i vardagsrummet när det kommer vänner på besök och min lilla soffa inte räcker till :)

Svar: 2 - 11st

Efter en jobbig flytt och renoveringsperiod under våren hade det varit skönt att ligga i en fin Fatboy med en god bok och något svalkande att dricka ute under ett träd när sommaren kommit.

Svar 2

Skulle göra sig ypperligt på vår altan, men kan inte prioritera en sådan lyxgrej ekonomiskt. Så att vinna en sådan till sommaren vore underbart!

S
Svar= 11

En man som jag som är redigt tung, förtjänar att sitta som en kung.

En fatboy på min altan i år skulle avlasta mina tår.

Svaret är 2. 11 färger. Ungarna kommer älska den på den nya altanen som snart skall byggas. Dessutom bra för både stora och små då man kan sjunka ner i den på kvällen med en drink i handen.

Svar nr 2, 11 färger

Jag och hundarna hade gärna velat ha en säck att mysa i på altanen med en bra bok. Jag har alltid önskat mig en sittsäck sedan jag var liten och "alla" kompisar hade en!

Svar: 2. 11 färger finns den i

Hade varit fantastiskt att ha i sommar och låta min 33 årige pojkvän slappa i den och dricka öl, han gör ju ändå ingen nytta 😂 sitter och tittar på när gräset växer!

Svar: 11 färger (2)

I handen tidningen och koppen
Med sega knän och trött i kroppen

Sjunker jag sakta ner
på något mjukt jag ser

Min Fatboy! och jag
stressar av ett tag

Svar 2: 11 färger
Medan maken målar, kan jag i en Fatboy njuta av solens strålar.

Rätt svar: 2 (11 färger)

Vi har nyss flyttat till hus och blivit med däck. Just nu står det och gapar tomt men rätt vad det är har sommaren kommit utan att man vet hur det gick till och då vore det skönt att ta sambo och 50-kiloshund under armen och gå ut och slåss om jättekudden! Min gissning är att hunden vinner.

Svar 11
Hade varit väldigt snyggt på våran altan

Svar: 11

Vi har byggde en ny altan (ca 50 kvm) förra sommaren, och denna sommaren är det dags för att få dit vettiga möbler och en fatboy för utomhusbruk hade varit perfekt.

Svar 2 : 11 Färger

Första våren och sommaren på 13 år som jag har tid att sitta ner och njuta.Har opererat axeln och är sjukskriven.Det vore en underbar känsla att kunna sitta,ligga ner och bara njuta i en Fatboy.Dessutom behöver jag inte vara rädd för att slå emot hårda kanter,som annars känns rejält i axeln.Sen till höst och vinter,tar jag in den och njuter framför brasan med en bra bok,så den blir till nytta hela året!!!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.