Curve Lounge-fåtölj i rotting med stabil aluminiumstomme och gungfunktion, perfekt för balkonginredning.

Curve Lounge-fåtölj vore perfekt start när balkongen ska inredas. Kan se mig själv avnjuta ett par kalla samtidigt som dess stabila aluminiumstomme utvärderas genom att lätt gunga fram och tillbaka. Ett presentkort om 5000 kr räcker inte hela vägen, men med mellanskillnaden blir det åtminstone omöjligt att motstå.
 
Provade en hängande fåtölj för första gången för flera år sedan. Men då hade vi inte plats, bodde i lägenhet med en väldigt smal balkong. Men den var helt underbart skön att sitta i och jag somnade nästan när jag satt i den i butiken.

Nu i höstas flyttade vi till hus och nu finns det plats! OCH nu behövs den, den skulle bli ett andrum och plats för återhämtning nu under renoveringen :D
 
  • Gilla
j.erkers
  • Laddar…
Denna underbara soffa skulle vara en perfekt färgklick i hemmet. Går att tvätta och dammsuga under då den står på ben. Sådana egenskaper uppskattas i en barnfamilj.
 
Jag tycker den här fåtöljen passar perferkt för relaxing efter en lång arbetsdag.
 
Jag önskade mig en läsfåtölj av tomten, men jag tror han glömde bort mig helt och hållet. Böcker fick jag visserligen, men VAR ska jag läsa dem nu när soffan alltid är upptagen, och min gamla favoritfåtölj fick följa med till återvinningen i höstas?! Dumma tomten.

Jag skulle bli väldigt glad för en Sven Recliner with Ottoman, Grey Fabric, black Wooden Foot.

Den är enkel, tidlös och snygg. Jag gillar att den har flera olika lägen, och att fotpallen har förvaring! Det får säkert plats både böcker OCH choklad där!

Sen har jag ju råd med en pläd också. Hittade en jättefin i alpacka och merinoull
 
Förra sommaren skruvade vi trall och i år ska vi bygga en pergola. Frugan har skissat fram en fantastisk uteplats och tillsammans försöker vi förverkliga den. Under två år med pandemi har vi lärt oss att umgås utomhus och förstått vikten av att ha en harmonisk uteplats. Vi drömmer om ett runt bord med plats för många. En trivsam plats att umgås med nära och kära och där ingen riskerar att hamna på sämsta platsen vid bordet. Här kan vi prata gamla minnen, provsmaka nya recept, skratta ikapp och skapa fina sommarminnen. År 2022 vänder det...
Ett dukat runt bord med flera flätade stolar på en trallbelagd uteplats med grönskande landskap i bakgrunden.
 
Denna skulle bli så himla perfekt i trädgården som börjar bli ett litet paradis för både människor, pollinerare och djur då jag kämpat med att skapa en blomstrande trädgård av en tråkig gräsmatta. I den här hänggungan som både skulle bli ett smycke i trädgården, en plats för avkoppling och att sitta skönt och lyssna på allt surr och se humlor, bin och fjärilar som nu besöker min trädgård. ❤️
 
Sonen flyttar hemifrån då blir hans rum ett tv rum
Med en skön soffa
Där jag och frugan kan krypa upp mysa i hörnet
 
Vi har fått äran att få ta över min släkts skogstomt med stuga. Ser fram emot att spendera årets alla säsonger där, med allt från blåbärsplockning och fiske till bad och korvgrillning tillsammans med barn och morföräldrar.

Att sitta ute och fika i denna vackra och klassiska möbelgrupp hade gjort det hela ännu mer idylliskt!
 
Du & ja duo! Vilket härligt namn :giggle: där kan vi sitta kärestan och jag på vårt lilla soldäck och äta, eller fika och läsa! Det vore otroligt smidigt att ha en möbel som enkelt kan flyttas - både på däcket och på gräsmattan när man vill följa solen. Gediget furu och snygg färg. Det gillar jag. Ser redan framför mig sockerkaka bakad på grillen, ett glas iskaffe och en motortidning i handen!




 
Orientexpressen
Kronan på verket är den här underbart vackert grön soffa som visar var skåpet, ursäkt soffan, ska stå!
Den här soffan förvandlar vilket trist vardagsrum som helst till en engelsk herrgård med både stil och anor samtdigt som man känner sig ombonad och varm med dofterna av varm äggtoddy och böcker gjorda av vackra skinnband.
 
Då mina barn blivit tonåringar så ändras sittläge till liggläge och jag får snart inte plats i soffan längre. Då krävs det en egen sittplats och inte vilken sittplats som helst utan denna läckra fåtölj.
 
Så roligt att titta på vilka möbler ni gillar, smaken varierar verkligen! Det här var en långliggande tävling, men nu är vinnaren utsedd. Vi säger grattis till @ecEle som önskar sig en möbel som både är snygg och praktisk, en riktig färgklick!
 
  • Gilla
CecEle och 1 till
  • Laddar…
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Så roligt att titta på vilka möbler ni gillar, smaken varierar verkligen! Det här var en långliggande tävling, men nu är vinnaren utsedd. Vi säger grattis till @ecEle som önskar sig en möbel som både är snygg och praktisk, en riktig färgklick!
Så glad för detta - tack! ☀️
 
Rätt svar är: Wendlingen

År 2005 när vi köpte vårt första hus så köpte jag min ögonsten Festool C12. Den har gjort ett fantastiskt jobb men går snart i pension. Nästa vecka köper vi ett sommarhus som kommer totalrenoveras! Då behövs verkligen en ny pigg liten rackare
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.