Photowall stödjer Vi-skogen.


Jag/vi flyttade in i vårat radhus för ett halvår sedan och hade stora planer på hur vi skulle lösa de som verkligen behövdes fixas.
Men inte mycket har hänt på den fronten tyvärr, med anledning av en olycka där jag bröt handleden och är sjukskriven oförmögen att i princip göra något hemma.
Sen kommer efterdyningarna ekonomiskt som en längre sjukskrivning innebär.

Att få äran att vinna detta presentkort skulla göra oss gott då vi kan betala någon att hjälpa till att piffa i ordning vårat kaffe/brun färgade sovrum
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn designtapeter till ett värde av 5000:-
[bild]
Skapa en helt ny stämning i rummet med en fondvägg av foto- eller designtapet! På Photowall.se kan ni välja mellan över 10 000 olika motiv och få allt från en lugn naturbild, fantasybild eller hektisk storstadsbild på väggen. Perfekt för att skapa ett komplement till sin möblering. I sortimentet finns också designtapeter med mönster avsedda för barnrum, sovrum, vardagsrum och mer. Värdechecken räcker till en vägg på ca 500 x 250 cm, men ni anger era egna exakta mått vid beställningen, och får alltså en skräddarsydd tapet hemskickad.

Totalt värde: ca 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Photowall.se stödjer en organisation i deras miljöarbete, vilken då?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 3 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Photowall.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg också gärna in en bild på vårt Forum, av vinsten när den är på plats!

Vi tackar Photowall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Photowall stödjer Vi-skogen!

Efter motgångar med hantverkare och maximal otur så skulle en foto-fond tapet lyfta våra blickar från sådant som drabbat oss i huset. Jag har fått råd att skriva en bok om allt som hänt … Men en snygg tapet eller en egen design skulle lyfta oss mycket. Vet att det är sista rappet att skicka in men men ;)
 
Hej Hopp

Vi-Skogen är det stödjer.

Vi ska köra igång en renovering av köket här hemma. Att få toppa renoveringen med en läcker vägg vore ju pricken över i:et.
En skog, skyline eller varför inte en plank eller tegel vägg? Möjligehterna verkar ju vara obegränsade.

Jag tycker spontant att det är tråkigt med den gamla vanliga vita väggen som vi alltid haft, att få göra något annorlunda skulle bli iögonfallande och ett naturligt samtalsämne vid middagsbjudningar och andra besök.

Vill lyfta vårt kök till något utöver det vanliga.

Ha det fint,
Tommy
 
Svar: Vi-skogen.

Motivering: Jag har aldrig tapetserat själv. Det skulle vara lättare att komma igång och våga om man fick en sådan här spark i baken.
 
Svar: Photowall stödjer Vi-skogen.

Min dotter (14) har ledsnat på gulliga fågeltapeten i sitt rum. Fastän hon älskade den når hon flyttade in där 7 år gammal.
Med denna vinst skulle hon kunna få det coola tonårsrum hon vill ha.
 
Svar: Vi-skogen

Motivering: Förra ägaren av vårt hus älskade vitt, jag tycker om färger och mönster. Med två barn tätt efter husköpet har varken tid eller pengar funnits för att åtgärda det. Så för att få bort en del av det vita vore denna vinst perfekt!
 
Svar: de stödjer vi-skogen.

I vårt sovrum är väggen svart
Och tapeten hänger på trekvart.
För att sova gott
Vore det flott
Med en ny tapetvåd
Men vi har inte råd!
Tänk en vägg med motiv av skog
Det vore verkligen nåt vi föredrog.
Hoppas nu vår dröm slår in
Och att det blir vi som vinn’!
 
  • Gilla
Frimano
  • Laddar…
Svar: Photowall stödjer Vi-skogen

Jag och min man älskar skogen och hade vi vunnit detta hade vi kunnat vakna upp "mitt i skogen" varje morgon

Med vänliga hälsningar
Ann-Mari
 
Tack för alla fina motiveringar ni gett den här veckan! Det var väldigt svårt att välja vinnare, men till slut föll valet på medlemmen Martian, som gav följande motivering: "Om vi vinner skall min dotter få den regnskog som hon längtat efter! Vi kan inte resa, men vi kan ha världen i ett rum!" Ja, tänk att kunna ta världen till sitt rum... Grattis säger vi, och hoppas dottern blir glad.
 
  • Gilla
Strulmaja och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.