Svaret: canvas, tapeter, posters

Skulle så gärna vilja få lite nya fina tapeter i hallen, slippa den gamla tråkiga sjögräs vävtapeten från 60-talet
 
Svaret på frågan är: Tapeter, posters och canvas. Min dotter skulle bli över lycklig över att få en ny vägg från sin egen foto samling
 
Fototapeter, canvastavlor och posters

Wow vore perfekt i pojkarnas rum som nu snart måste uppdateras till att passa lite större söner.
 
Tapeter, fototavlor och posters är era huvudprodukter. Wow!

Med en bit kvar innan väggar i hemmet är täckta, vi hittade rostvägg hos er den perfekta!

Med hittad tapet nu i ert sortiment, hoppet är är vänt nu inför advent.

Med timing och tur nu vi vet, att det chans finns att få våran önsketapet!

En gipsvägg i grått mot rost det är flott.
Allt annat än photowall går bort!
 
Tapeter, canvastavlor och posters.

För några år sedan flyttade vi till hus. Vi har dock inte gjort något åt väggarna i barnens rum. Skulle vara väldigt kul att få göra i ordning där med fina motiv och mycket färg!
 
Svar:
Tapeter, fototavlor och posters

Motivering:
Vi ska bygga ut vårt hus i och med att vi kommer få tillskott i familjen. Det hade varit väldigt tjusigt med en snygg fototapet i de nya rummen. En trevlig fototapet i det blivande barnrummet hade varit väldigt välkommet.


Lycka till allihopa!
 
– Fototapeter, canvastavlor och posters.
Vi spänner bågen och avser smälla upp Sixtinska kapellets takmålningar därhemma i vår utflyttade dotters rum. Skillnaden mot i Vatikanen är att det ska bli i form av ett avfotograferat 500-bitarspussel. En äkta twist är att en pusselbit dessutom saknas. Med stort hopp om att ni ska vara lika nyfikna på resultatet av projektet som vi.
 
Fototapeter, canvastavlor och posters

Tycker ni har så vackra motiv så denna tävling är perfekt! Bor i gammal eftersatt gård där allt behöver göras, helst nyss. Behöver bryta av alla måsten med att göra något som blir vackert och ger energi varje dag!
 
Orientexpressen
Svar: Tapeter, tavlor och posters
Som tonåring hade jag en vacker fototapet i mitt rum föreställande en höstklädd skog.
Jag älskade den tapeten och har länge önskat mig något liknande igen, men som med mycket annat blir saker bortprioriterad av olika orsaker. Så nu håller jag alla tummar och tår att jag får min önskan blir uppfylld om att återigen få ha en vacker fototapet.
 
Svaret är Fototapet, Canvastavlor och Posters.

När jag var liten satt jag ofta i farfars "kontor" i villan som han delade med sin stora kärlek (min farmor). Vet inte om konceptet med fondvägg var känt redan på 50-talet (när huset byggdes - riktigt så gammal är jag inte) men i kontoret var en vägg med en högst avvikande tapet mot resten av rummet och även husets stil i övrigt. Då blev jag nog aldrig riktigt klok på om jag tyckte att det var snyggt eller såg konstigt ut men avtryck har tapeten gjort.

Många år senare städade jag ur en del deras källare och hittade en tapetrulle med just det mönstret. Lycka!

Har burit med mig denna rulle genom livet och nu när jag håller på och renoverar mitt eget hus har jag i flera år tänkt att när jag blir färdig med vardagsrummet så skulle det bli så fint att sätta just den tapeten som fondvägg på gavelväggen med öppet i nock. Ja och gärna även farmor och farfars väggklocka som vi barn aldrig fick röra - bara delta i den närmast rituella proceduren att justera den så att den hängde exakt rätt på väggen för att gå i takt med tiden. Nostalgi och goda minnen på en vägg!
 
Tack för alla fina motiveringar i veckans tävling. Vinnare idag blev @Camilla Sandmark som jag hoppas både kommer få och kommer kunna ge glädje med den nya tapeten. Grattis!
 
  • Älska
Camilla Sandmark
  • Laddar…
Helt fantastiskt! Tusen tack för en undebar vinst!
 
  • Gilla
ådal
  • Laddar…
Camilla Sandmark Camilla Sandmark skrev:
Svaret är: Fototapeter, Canvastavlor och Posters.

Vi är avlastningshem åt en multihandikappad liten tjej som älskar att vara i skogen över allt annat. Nu är det inte så lätt alla gånger att få till det så att vi kan ta med henne på utflykter just dit. Det skulle vara så underbart att få överraska henne med hennes alldeles egna skog i form av en fototapet i hennes rum. Eftersom hon är så gott som totalförlamad så tillbringar vi den mesta tiden där inne när hon är hos oss. Det här är precis vad vi behöver för att få henne lite gladare.
P Pegasusus skrev:
Svar: De säljer fototapeter, canvastavlor och posters.

Motivering: Jag har otroligt många finns bilder från mina resor till när och fjärran, och det skulle vara så härligt att få skapa min egen tapet. Ont om pengar har jag också
Grattis!!
 
  • Gilla
Camilla Sandmark
  • Laddar…
E Emma96 skrev:
Grattis!!
Tack snälla!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.