Kylning -18°C till 10°C
Uppvärmning till 55°C

Jag har tolv mil till fina glassfabriken med med fabriksförsäljning. Passerar den ett par gånger varje sommar och för nöja mig med en glasstrut, den räcker kanske två mil. Med denna räcker inte glassen bara hem, den räcker hela sommaren !
 
Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C.

Motiveringen är den allra enklaste: snabb tillgång till kall dryck till både mig och barnen när vi är ute varma sommardagar.
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55°C

Den hade varit ett superbt komplement till husbilsbygget jag håller på med, för det är väl mobiliteten som är så bra, att kunna ta med både kyla och värme överallt, även utan bilen, suverän produkt!

/Andreas
 
Jag tror helt enkelt att den ultimata kylväskan från Makita vore den sista pusselbiten för att göra sommaren och stundande semester komplett. I synnerhet när den både har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och kan uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C. Med de egenskaperna kommer det vara svårt att inte se möjligheter i alla tänkbara situationer. Väl mött!
 
Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C.
Första sommaren med nya båten och en liten bäbis som kräver sin proviant är denna given ☝️
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C, den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Motivering: Perfekt för hemester och bilsemester för att träffa all släkt och vänner man inte sett på ett år.
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

En Makita kyl/värmebox vore den perfekta kronan på min "Makita samling"
Inte bara jobb utan avkoppling, perfekt ihop med min Makita radio!
 
Svar: Kylkapacitet -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Behöver starta min Makita samling. Och vad är inte bättre än att hålla ölen kall medans man trimmar gräset :)
 
Svaret på frågan är från -18 grader till + 60 grader.

Det här hade varit helt fenomenalt bra för oss då vi har en bil där 12v uttaget inte fungerar på och dessutom en liten eka utan vare sig ström eller batterier i. Jag har letat efter en sån här produkt men inte hittat nån på batteri. Jag har dessutom ett flertal maskiner från maktia redan så batterierna har jag. Snälla hjälp mig hjälpa er att utse en vinnare av denna eminenta vinst.
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Vore guld att gå runt och glänsa med den här på stranden i sommar!
 
-18 till + 55 grader
Jag ska vinna den för att då får snickarölen från glada kunder äntligen avnjutas kall, såklart!
 
Temperatur: -18 - +60 º

På äventyr genom Sveriges land
Vid altanbygge eller solig strand
Makitas kylväska jobbet gör
Hålla drycken kall som sig bör
Vi alla nöjda glada är
Av denna smidiga mackapär
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C. Väskans lagringskapacitet är på 20 L, den rymmer upp till 20 stycken 500 ml flaskor utan problem.
Haha då fyller jag väskan med öl och drar till stranden .Smidigt va;)
 
Väskans kylsystem erbjuder fem kyltemperaturer: -18°, -10°, 0°, 5° och 10° C. Den har också två inställningar för uppvärmning: 55° och 60° C.

Min motivering för att vinna väskan:
I år kanske frugan och jag återuppta traditionen med Barnbarnens Dag. Förslaget från äldsta barnbarnet är att Farmor och Farfar åker och badar med alla sex barnbarn. Då skulle denna vara underbar att ha med!
Trygve Nagel
tnagel54@gmail.com
 
Det står lite olika data på olika ställen på produktsidan:

- Väskans kylsystem erbjuder fem kyltemperaturer: -18°, -10°, 0°, 5° och 10° C. Den har också två inställningar för uppvärmning: 55° och 60° C

- Kyl-/Värmeltemperaturer: -18°, -10°, 0°, 5°, 10° C / 55°

I praktiken spelar det nog mindre roll om den maxar ut på +55 grader eller 60.

Motivering:
Min kära mor brukar motionera oss vuxna pojkar med att låta flytta henne tvärs landet med jämna mellanrum. De senaste två åren har hon flyttat från norra Småland till södra Skåne och sedan tillbaka till Småland igen. Det är väldigt omtänksamt av henne att hon ser till att vi håller oss unga och alerta genom att fylla släp efter släp efter släp med oumbärligt krimskrams.

Att packa släp och köra långt tar tid och inte sällan har klockan har hunnit bli alldeles för mycket för att tömma släpet samma kväll - "det gör vi i morgon bittida istället", konstaterar hon. Som den rediga husmor hon är brukar kyl- och frysvaror följa med i drivor och nästan alltid glömmas kvar i släpet över natten. Gott så, lite sur mjölk har väl ingen gråtit över?

Något hon missade att informera oss om senast, var att hennes nya hobby är att producera hemlagad leverpastej på blandning av fläsk- och nöt, och den kvarglömda kassen som var fylld med flera kilo infryst lever låg högst upp i släpet. Över natten hade således organen tinat och vi möttes av en fullständig massaker när vi öppnade släpet. Helt plötsligt hade våra dagisteckningar som hon sparat i 25 år förvandlats till hotbrev signerade med grisblod.

Så för att undvika liknande fadäser i framtiden vore det ypperligt med en batteridriven kyl- och frysväska, som säkerligen står emot förbiseenden från även de glömskaste av gummor.
 
  • Gilla
Ostkaka
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.