Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C. Kylväskan kan antingen drivas med ett eller två 18V LXT®-batterier, 220V eller 12/24V vilket gör det enkelt att hålla önskad temperatur var du än befinner dig. Med två 5,0 Ah batterier kan väskan hålla en temperatur på 5° C i upp till 11 timmar.

Motivering till varför Ni skall skänka den här kylboxen till mig: Arbetar i norra Sveriges inland och besöker olika arbetsplatser inom kraftförsörjningen. Boxen blir en bra kompis på resorna.
 
Svar: Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C

Motivering: I sommar är första gången som familjen ska prova på camping i tält. En riktigt bra kylbox som håller kylan/värmen bra och som dessutom kan kopplas till 220V hade varit drömmen! Makitas kylbox är perfekt! Och på hjul dessutom!!
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Men wow! vilken tävling, En heldag med båten på Ljusnan blir inga problem med denna. Vore magiskt att få överraska familjen! det kommer även att kastas avundsjuka blickar ifrån de andra båtarna... Håller tummarna såååå hårt :)
 
-18 - - +60
Som nyblivna pensionärer är bilutflykter viktiga för oss i dessa pandemitider. Allra bäst med egen matsäck som intag någonstans i vårt vackra Sverige.
 
Nyköpt hus och sommarställe, mycket att göra. Vad gör jag? Åker mellan mina barn i Stockholm och Göteborg och snickrar på DERAS hus. Väskan är ett måste för mig så jag kan ha med mig kalla drycker och lite käk på alla resorna mellan Hjo, Stockholm och Göteborg.
-18 grader till 10 grader. Uppvärmningstemp upp till 55 grader.
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Vår lilla familj skulle ha stor glädje av den här kylväskan då vi är ute och rör på oss mycket i skog och mark. I sommar kommer det bli många utflykter till fots, cykel, bil och förhoppningsvis båt. Vad passar då bättre än glass och kyld dryck, jag det kan man ju fråga sig? Sedan så öppnar detta ju upp för möjligheten, att "man måste" införskaffa lite fler Makita batterier :) Jag hoppas verkligen att vi kan få glädjas med detta lilla underverk i sommar!
 
Ska efter sommaren dra igång bygget av ett fritidshus. Har börjar köpa på mig lite batteridrivna Makita-grejer, hittills handcirkelsåg och slagskruvdragare. Spikpistol är på G. Att komplettera med Makitas kyl/värmeväska vore ett perfekt komplement!
Rätt svar är att väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C
 
Svar: Kylväskan har en kylkningskapacitet på -18 ° till 10° C och en uppvärmningstemperatur på 60° C med två värmelägen (55 och 60 grader).

Denna tävling kom perfekt tajmad. Jag har nyligen köpt in mig på Makita skruvdragarset med Makita batterier och går just och letar kylväska för familjeresa till svenska fjällen i sommar. Makitas DCW180 skulle få visa sin kapacitet under långkörningar, i sommarvärme och i kylig fjälluft. Självklart får den också jobba på stranden vid sommarstugans sjö och på nästa vinters slalomresor. Den utlimata lösningen som jag tackvare Makitas Byggahus.se-tävling hade turen att få upp ögonen för! Redo för nästa kliv in i Makita-produktfamiljen!
 
-18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C.

Det här skulle bli första delen i Makitapusslet, sen står kompostkvarn å sänksäg på listan också. Att kyla ungarnas vattensprutor skulle göra sommarlekarna lite mer spännande.
 
Kylkapacitet ner till -18 ° C och uppvärmningstemperatur upp till 60° C.

Jag jobbar mycket extra i skogen och tar hand om både min egen och andras skog. Detta främst genom röjning och plantering, i temperaturer från -20 och snö till +30 grader och sol, är behovet av värmd mat eller kyld dryck stort. Vore härligt att slippa äta frusen pastasallad på vintern eller dricka badtunnevarmt vatten på sommaren ;)

(Står dessutom inför en investering i nya handverktyg, så detta blir skulle bli en bra motivering till att välja ett visst märke)
 
Redigerat:
Väskans kylsystem erbjuder fem kyltemperaturer: -18°, -10°, 0°, 5° och 10° C. Den har också två inställningar för uppvärmning: 55° och 60° C.

Finns inget som hade passat bättre på vår nybyggda altan, eller på picknick i sommar!
 
-18 ° till +55° C

Alltså, en sån här behöver jag att krypa ner i både sommar och vinter, för att inte tala om höst och vår.

/hot daddy daddy cool
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Perfekt att ta med sig ut i trädgården när man ska snickra men även bra på utflykter till kusten.
Älskar att den har 2 funktioner både varm och kall läge.
Då får man mer nytta av den.
Hoppas hoppas får använda denna mycket i sommar :)
 
Svar: kylförmågan är -18°C till +10°C och värmehållningen är upp till 55°C
Motivering: Håller på och renoverar en gammal sommastuga där det inte finns varken kyl eller spis där skulle denna väska göra underverk för hålla maten fräsch
 
Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C.
Min motivering: Jag har fått ynnesten att tillhöra ett familjesystem där den självutnämnda bossen är Vilja 1år. Till sin hjälp har hon storebror Loke, han är 7 och försöker hänga med i svängarna. De har iaf beslutat att jag ska delta i denna tävling, då de behöver mat och dryck i sommar då de tillsammans med mamman i huset sitter och solar, badar och när andan faller på tittar när pappa bygger ut den 55kvm stugan vi bor i till 147kvm. Pappan ifråga, alltså jag känner väl mest ett sug efter er excellenta mutterknackare samt stomspikpistol.... Så kylboxen kommer med största sannolikhet användas med skarvsladd.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.