Den kan hålla en kyltemperatur från -18 till +10 och värma upp till +55 grader. Det är ju det som är så bra - både värma och kyla! Vore perfekt för en weekend ute med båten i skärgården, har dessutom skaffat solcellspanel för laddning! Lägger upp lite bilder när jag har provat den! :)
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Har pga 40-års kris nyligen bytt bana helt och snickrar på nu en mindre firma. Jag har upptäckt att det vore trevligt att kunna förvara mat och dryck kallt nu när det börjar bli varmt..
 
Svar: Kyl -18 till 10, värm 55

Det hade varit en dröm att få vinna denna av flera anledningar. Lite för långt mellan butiken där jag köper glass och frysen där den förvaras. Med makitas kylväska, inte längre något problem. Samma sak fast det omvända med pizza, skönt att kunna hålla den varm på vägen. Men även att kunna ta med sig kylda drycker till stranden i sommar.
 
Den ultimata Makitaväskan har en glassig kylförmåga ner till -18°C och en matnyttig värmehållning upp till 55°C.

När våra magar börjar att kurra
vi till Makita höjer våra glas
glatt och högljutt vi alla hurra
för detta härliga taburas.

En fantastisk väska för alla vinner
som våra bördor enkelt lättar
och i den alltid något finner
som många hungriga magar mättar

Man lever ju varenda da´
så i onödan man alltid ska vara gla´ :D

Varma sommarkramar :heart:
familjen Skanebo
 
Svar: Kyla -18 till +10 grader Celsius, och kan också värma upp till 55 grader Celsius.

Det vore riktigt skönt att byta ut alla andra kylväskor/boxar mot denna temperatur alternativa Makita väska. Den har det jag saknat på mycket länge på våra resor med familjen och djur. Den kommer få en framträdande plats i vår arsenal för alternativa varor.
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C

Med ett kök som ser ut så här, så skulle kylväskan vara kronjuvelen i köket!
Blir utekök ett bra tag framöver, så då hade denna varit guld värd.
IMG_20210523_152551.jpg
 
Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55-60°C.

När jag och barnen åker i väg och kör enduro i vår skåpbil hade det varit helt magiskt att få med fika/mat på våra äventyr.
Jag veckopendlar i samma bil och skulle verkligen bli glad över kylmöjlighet i bilen.

Tack!
 
Redigerat:
Svar: Väskan kan hålla kyla ner till -18C och värma upp till 60C.

Jag skulle ha mycket nytta av denna väska nu när vi ska bygga nytt hus vid Vättern söder om Askersund. Under byggtiden kommer jag att bo provisoriskt och det är för lågt att åka hem varje natt. Jag har dessutom redan flera av Makitas verktyg och använder dessa dagligen.

Jag vill också passa på att tacka för detta forum, som ger mycket värdefull information till en som på gamla dagar ska bygga nytt hus.
 
Den klarar -18 till +55 grader.

Självklart ska den användas när jag och far bygger attefallshus på landet då familjen växer och mer sovkapacitet behövs!
 
Svar: Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och uppvärmning 55°C och 60°C .Detta vore perfekta vinsten för vi har hyrt husbil till sommaren på Gotland. Första gången på Gotland och då är den perfekt att ta med på alla strandhugg och vid fricamping.
Perfekt att kunna välja varm mat eller servera kalla drycker och kallskuret när vi stannar till med bilen.
Även ett perfekt komplement hemma när det behövs extra kylning eller varmhållning av dryck eller mat.
 
Från -18 grader till +10 grader i kylläget. Samt vid värmehållning upp till 55 grader.

Vore trevligt med två nykläckta småbarn att kunna leverera kall eller varm mat på landstället och stranden i sommar. Kanske något kallt till pappa också
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C

Perfekt med en kylväska för att kyla verktygen efter att man har jobbat så dom glöder!
 
Väskan kyler från 10° C ned till -18° C samt värmer upp till 55° C.

Drömmen! Stugan ligger 5 timmar bort så det blir regelbundet många långa mil, inte sällan sent. Inte alltid lätt att hålla hela familjens humör i schack, men lite mat brukar göra susen! Har länge tittat på och drömt om denna väska från Makita så att vi kan hålla både barn och vuxna nöjda-, och maten ordentligt tempererad hela vägen för att minska svinn!
 
Kyler -18° till 10° och värmer upp till 55°.

Vore perfekt att ha kall dryck i när det ska målas hus och grävas dike för häck i sommar.
 
Kylväskan kyler från - 18 till 10+

Då vi köpte en husvagn i vintras som kylskåpet nu har gått sönder i vore det så klart toppen att kunna nyttja en sån här kyl istället, denna sommar ☀️
Den kan även komma till användning i svärföräldrarnas sommarstuga, som inte har el.
Eller i båten. Användningsområdena är många känner jag. Fantastiskt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.