Temperaturer: -18C till +10C, samt uppvärmningstemperatur på upp till 55C.

Jag är kylansvarig under familjens utflykter och den hårdvara jag har tillgång till i dagsläget är klart undermålig. Detta hade gjort mig till kyl-kungen i familjen och vänkretsen. =)
 
Kylkapacitetet är från -18°C till +10°C, och har dessutom uppvärmingstemperatur upp till 55°C.

Har en liten stuga i skogen utan varken el eller vatten som vi är i på helgerna, och med denna hade livet verkligen underlättats för att slippa frusta petflaskor och urladdade telefoner.
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.
Bygger om köket i sommar och en kompetent kylväska hade underlättat både varmhållningen och kallhållningen under byggtiden. Med verktyg från makita såsom kap, klyv, borrmaskin, slipmaskin, tigersåg m fl vet jag att makita gör jobbet!!
 
En fråga:
Hur kan denna box kosta 8-9000 kr för endast 20 liter?
Jag köpte en liknande (annat märke) för ett år sedan på 45 liter som kostade ca 900 kr och med jämförande specifikationer. Det verkar som att någon tar ohemult mycket betalt!
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.
 
j.f.s
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Motivering: Skulle vara helt perfekt på båten då vi inte har något kylskåp som håller måttet där. Med denna skulle det kunna bli härliga övernattningar tillsammans med barnen under sommaren.
 
Väskan har inställbar temperatur mellan -18C och upp till +10C. Sedan har den varmhållning med 2 lägen, 55C och 60C.

Denna väska hade varit en dröm på campingresorna i sommar. Perfekt komplement med en eldriven kylväska till min eldrivna bil!
 
Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C.

Jag behöver vinna den för att jag är ute året om, sommar som vinter. Temperaturen går från +30 till -30 mellan sommaräventyren och vinterövernattningarna, och då funkar liksom inte en vanlig kylbox - det enda som fixar det är en Makita kyl- och värmeväska. Närmaste perioden kommer den dock mest att kyla drycker :)
 
Svar: Väskan kan kyla till mellan -18°C till +10°C och hålla värmen upp till 55°C.

Vi har skaffat en liten sommarstuga med en liten kyl. Självklart ville alla komma och hälsa på, tyvärr ledde det till att tex förra midsommaren blev en del mat förstörd för det inte fick plats i kylen. Att kunna dra fram en sån här när det inte räcker till skulle vara perfekt så kan så många som möjligt vara med och fira! Självklart även perfekt på utflykter.
 
kyltemperatur är -18 till 5+, och uppvärmning till 55+
Wow! Jag älskar Makitas produkter, har flera verktyg i min samling redan
Jag och min fästmö åker ofta till Hallandskusten, Varberg och Helsingborg. Kylväskan vore perfekt då vi också gillar att äta och dricka gott på beachen ☀️
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.
Håller på att bygga en stuga som kräver kyld dryck under arbetet, dessutom fyller jag år den 4 juni.
 
-18gr till +10gr. Uppvärmning till 55gr.

Har gått och väntat på att min gamla skruvdragare ska ge upp så att jag kan gå på ett nytt märke med ny batteristandard. Vilken underbar start detta paketet skulle vara! Denna fina väska skulle även passa perfekt för sommarens äventyr som väntar runt hörnet!
 
-18°C till +10°C, det sammanfattar ju året 2020 ganska bra, hoppas på ett bättre 2021, boxen är ju en bra början.
 
-18* - +60


Varma pannkakor till ungarna på utflykten med bad till Hideviken och nästa dag kall bira till grabbarna som är med och rustar upp dansbanan i Kappelshamn . Tänk vad många som skulle bli glada !
 
Väskan har kyla från -18 till +10 sen uppvärmning till 55 grader.

perfekt till försommarens laxfisketurer på Östersjön och familjesemestern på Gotland
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.