Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Motivering: Jag har en deal med min sambo att vid varje nytt större projekt som skall göras så får jag köpa en ny Makita-maskin till samlingen. Nu är snart trädgårdslandet med många odlingslådor och staket klart och är det något jag märkt att jag saknat så är det närhet till kall dryck och mat. Att även ha möjlighet till att ladda mobilen eller annan utrustning är ett stort plus i kanten :)
 
  • Nybyggt staket kring odlingslådor i en trädgård, klart för odling.
Svar: Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C.

Kylväskan hade varit helt perfekt för min familj med sambo och två små killar då vi drar igång med köksrenovering under nästa vecka. Det kommer med andra ord bli en hel del picknick och utflykter i och med detta och då hade det varit skönt att kunna hålla mat/dryck kyld och fräsch (alt varm) utan att krångla med kylklampar och väskor som ändå inte håller tempen! :love: Att man sedan får fler batterier till Makita-systemet ser jag bara som grädde på moset! :cool:

Ha en skön sommar!
 
Kyla från -18° till +10°. Uppvärmning till 55°

Denna väska vore fantastisk nere vid sjön i stugan! Kylda drycker och frukt ger glada barn vilket ger möjlighet att bygga brygga och altan...win win!! :D
 
Svar på frågan: Lägsta temperatur är -18 och högsta är +60 grader.
Motivation:
Jag har slagit in mitt sista spik
Och på fritid är jag rik
Pensionen får jag utav staten
Makitas box ger varmt och kallt på faten!
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Blir perfekt att ha med i vår veteranhusvagn som saknar kylskåp. Har redan ett par batterier från Makita så då klarar vi en hel helg vid någon härlig strand i sommar.
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.
Motivering: Kör naturligtvis personligen bästa märket Makita rakt igenom hemma med en mängd olika handverktyg som skruvdragare, cirkelsåg, sticksåg, automatdragare, grästrimmer, häcksax som nyttjas flitigt.
Denna kylväska från Makita vore ju kanonbra och skulle exempelvis sitta som handsken att ta med i vår båt ut på sjön och veta att mat/dryck håller sig fräscht och kallt till för oss, till våra barn och barnbarn :ok::ok: :ok:
 
Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C. Vi renoveraoch bygger till vårt hus. Under tiden bor vi i vårt Attefallshus som har en minimal kyl, vi vill gärna kunna kyla drycker och mat. Att kunna varmhålla maten vore toppen då vi ofta grejar och äter i skift.
Vänligen Birgitta Johansson mai:l stisseman00@gmail.com
 
OpiMaza
Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C

Perfekt vinst som kommer uppskattas av hela familjen när vi åker på våra road trips genom Sverige i sommar.
 
Thomas59
Det finns lite olika uppgifter vad gäller maxtemp för uppvärmning på Makitas hemsida beroende på var man läser. Vad gäller förmågan att kyla erbjuder Makita DCW180Z inställning av fem kyltemperaturer: -18°, -10°, 0°, 5° och 10° C. Den har också två inställningar för uppvärmning: 55° och 60° C.

Motivering:
Någon gång på slutet av 60-talet slutade man såga och ta uppsjöis för att lagra kyla till sommaren. Då tog nämligen kylskåpen över och sjöisupptagarna blev på kort tid helt utkonkurerade. Förloppet är ett klassisk bevis på risken med att man inte riktigt har koll på kundernas problem och behov. Man säljer produkter, i stället för funktioner som löser ett problem.

Vad sjöisupptagarna hade missat var att köparna inte köpte produkten ”sjöis” utan funktionen ”en kall öl på sommaren”. Det kundbehovet, kall öl, kvarstår i allra högsta grad än idag och jag kan inte se någon bättre produkt på marknaden än Makita DCW180Z som tillfredställer det behovet. Funktionen att värma mat, tex pizza, får man på köpet. Problem solved!
Svartvit bild av historisk isupptagning med häst och arbetare på snötäckt sjö. Gammal svartvit bild av en issåg på marken, symbol för traditionell kylmetod innan kylskåp.
Bild på isupptagning på Morshyttesjön på 60-talet och en issåg. Bildcred: Karin Englund från bloggen karinenglund-com.
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Motivering: vinna denna skulle jag få tyst på gubben o sonen om deras Makitasamling och sen att dra denna på alla festivaler hade varit ett guldläge 2022
 
Kylväskan har en kylkapacitet på -18°C till 10°C och uppvärmningstemperatur på upp till 55°C


Jag och min sambo har en deal att för varje nytt husdjur jag skaffar så får han köpa ett Makitaverktyg. Det börjar bli dyrt nu
Om vi skulle vinna den här fantastiska kylväskan skulle den räknas som Nytt Verktyg. Men den skulle definitivt följa med mig och barnen på campingäventyr så väl som att användas på hemmaplan. Det skulle bli den mest uppskattade Makitaprodukten och användas av hela familjen.
 
  • Närbild på en söt kanin med långhängande öron framför en liten träkoja.
Kylning i fem steg mellan -18° och 10° C.
Två inställningar för uppvärmning, 55° och 60° C.

Har länge funderat på att skaffa Makita maskiner så denna väska vore en god start tycker jag!
 
Svar: från -18 till +60 om jag inte såg fel.

Motivering: Inför sommarens projekt med takläggning och trallbygge kommer en kyld dryck vara en behövlig paus, plus att man får anledning att öka vagnparken med makita verktyg.
 
Kyltemperaturer mellan -18 till 10 °C (5 olika val)
Uppvärmning 55-60 °C (2 olika val)

Vore perfekt för vår husvagnssemester i sommar!
Finns kylskåp med frysfack, men funktionen är skakig och egentligen för litet.
Detta skulle vara perfekt för att känna sig lugn inflr första sommaren med husvagn
 
Jag har blivit med i Veteranpoolen och ambulerar mellan diverse trädgårds- och byyggig hos privatkunder där personalutrymmen typ inte finns. Perfekt att ha i bakluckan på kombin för frukost- och lunchmåltid.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.