Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 60° C.

Eftersom jag precis mätt hela tomten med ett mäthjul för att installera robotgräsklippare så vet jag att det är 165 meter från kylskåp till min damm där jag älskar att fiska. Och efter att ha installerat 1058 meter begränsningskabel/ guidekabel med 1500 st märlor hade det varit väldigt trevligt att inte behöva röra sig när man väl är på plats vid dammen och ska fiska.

Uppfriskande dricka åt alla vänner!
 
Temperaturer: -18° till 60° (eller 55°)

1. Då vi fått ärva svärföräldrarnas husvagn vore detta perfekta tillskottet för långsemestrarna med vägguttag
2. När man ska åka hem till farsan och knycka viltkött vore det perfekt att köra hem med bilen 12V/24V
3. När frugan spikat klart väggen kan hon få en kall öl, om det är batteri kvar :)
Lille Jörgen skulle bli välanvänd hos oss :)
Person som arbetar med renovering, spikar på trävägg med verktyg och byggmaterial runtomkring.
 
Svar: Som lägst -18° C och som högst 60° C.

Motivering: En helrenovering av ett äldre hus har dragit ut på tiden och om två veckor blir det inflytt i ett hus som just nu endast har ett eluttag. Stormköket kommer användas flitigt men värre blir det med att förvara mat som kräver kyltemperatur. En kyl-/värmeväska från Makita kommer bli räddaren i nöden i vårt ytterst spartanska boende!
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 60° C.

Varje sommar tar jag och barnen en liten campingtur med båten. Det är en enkel båt utan kylskåp. Varje år är det samma visa. Barnen undrar varför de får smält smör på morgonmackan och ljummen yoggi till frukost. Den här kylboxen skulle komma som en skänk från ovan med tanke på att jag redan qqqhar makita batterier. Kanske kan vi vara ute mer än ett dygn i sommar.
 
Svar: Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur på upp till 55/60° C.

Har blivit pensionär och tillsammans med några jobbarkompisar sedan 40 år tillbaka så brygger vi egen öl. Den konsumerar vi under fiskeresor och andra pensionärshyss. Tyvärr så missar vi en hel del av smakupplevelsen eftersom vi inte kan kyla ölen så en kylväska skulle vara helt perfekt för oss. Den skulle bli mycket väl använd !
 
Redigerat:
Kylkapacitet ner till -18 ° och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Perfekt att ha med i båten på dagsturer, skulle vara jättegott med kylda drycker i solen en varm sommardag ute i skärgården:cool:
 
Svar: -18 ° till 10° C kylning, värme upp till 55/60° C.
Motivering: En kylväska som kompletterar övriga makita, en superbra lösning med batteridrivet ger mersmak för både miljön och fräsch mat och dryck.
 
-18 ° till 10° C kylning, värme upp till 55/60° C

Var ska sleven vara om inte i grytan? Varmt, svettigt och inte ett eluttag på hela våningen. Vinner jag kommer den att gå varm... eller kall
Makita elverktyg på golv; cirkelsåg, borr, tigersåg och slagskruvdragare nära oskyddat eluttag.
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Underbar att kunna erbjuda barnen svalt vatten mellan turerna på nya kickbikebanan nu i sommar. O härligt varm köttsoppa vid slalombacken i vinter!
 
Svaret är -18 c till + 10 c. Uppvärmning upp till +55 c
Kylbox Makita,perfekt för öl o Margerita(y)
 
Kylan ordnar väskan mellan -18 ° till 10° C och den kan också värma upp till 55° C.
Så blå! Så cool! Den hade varit underbar att ha till allt gott man vill ha med till strand och vid pool!
 
-18° till 10° C. Värme 55° eller 60° C.

Ska på "semester" aka bygga om huset, skulle passa bra till Sveriges förmodligen största Makita torsk som har halva tummen mitt i handen :)
 
Kyl-/värmeväskan från Makita har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C!

Vi hoppas vinna denna kyl-/värmeväska då vi är en familj på 5 personer med barn mellan 2-10 som ofta åker på utflykter med bil eller båt och tar med oss mat och dryck ut. Den här kylväskan vore perfekt för oss då den rymmer en hel del och kan hålla temperaturerna exceptionellt. Det faktum att man kan koppla den till eluttaget gör ju också att man har möjlighet till längre och roligare utflykter och äventyr, i och med att man kan ha den inkopplad under färden och sedan använda batterier när man inte längre är inkopplad -för upp till 11 timmar till av kylning/värmehållning ute i skogen eller på stranden. Helt suveränt!

Att kyl-/värmeväskan är en Makita gör ju inte saken sämre, då det talar för utmärkt kvalité och då den passar bra ihop med alla våra övriga Makita-verktyg här hemma! :)

Med vänlig hälsning,
Emelie
 
Den håller kyla från -18 10 grader samt uppvärmning upp till 60 gr.

En perfekt produkt att ha med i husbilen under sommaren för att hålla drycker svala och kylda när man kommer in till husbilen efter en golfrunda och eller när man tagit ett bad i sommarvärmen.
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Tänk att både kunna snickra utomhus och muta barnen med glass samtidigt. Helt fantastiskt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.