5 998 läst · 63 svar
6k läst
63 svar
Avslutad: Vi tävlar ut sex lövblåsar från testet!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 279 inlägg
Jag har inte hört mer här och det närmar sig mitt i veckan.
Hur går det?
Hur går det?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Du har naturligtvis inte missat det här:13th Marine skrev:
Marlen Eskilsson skrev:Då var lövblåsartävlingen avslutad.
Tusen tack för alla bra idéer! Jobbigt nog var det fler bra idéer än vi har lövblåsar, men vad gör man. De här utsåg vi till vinnare, i nämnd ordning:
Shadowfire
13th Marine
Fairlane
JoelE
Johan Stråhle
Karl-udden
Ni kommer nu att få PM från Annelie Hultberg i tur och ordning, där Shadowfire får välja lövblås först, därefter 13th Marine etc. Ni får då uppge rätt adress till henne, så skickas lövblåsarna ut i mitten av nästa vecka.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 279 inlägg
Marlens inlägg missade jag inte, men jag inte fått något PM, vilket var det jag åsyftade.
Allvetare
· Ängelsberg
· 101 inlägg
Detsamma gäller mig, men jag vann 5:e pris och har inte känt någon stress än för jag tänker att det riskerade ta någon dag att få ta på de som skall välja före mig. 13th Marine hade dock vunnit andra pris och borde kanske ha hört något nu. Ser fram mot att testa blåsen13th Marine skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Administrator
· Skåne
· 7 879 inlägg
Shadowfire har inte varit inloggad sedan i fredags morse tyvärr och det är han som väljer först.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 279 inlägg
Då vet jag hur det ligger till, blir spännande att se vad jag får att välja på =)
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 902 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 902 inlägg
En variant man kan köra är att alla vinnare skapar en lista med maskinerna sm de önskar i prioriteringsordning. Det sparar tid, eftersom så fort man fått svar från en person så vet man vad nästa vill ha, och nästa etc om de redan svarat.
Om alla tänker cirka en dag så kommer listan vara klar efter en dag med den metod jag föreslår och efter sex dagar om kör med den variant vi kör nu.
Obs, se det inte som kritik, utan som ett förslag om liknande situatiuon dyker upp igen.
Om alla tänker cirka en dag så kommer listan vara klar efter en dag med den metod jag föreslår och efter sex dagar om kör med den variant vi kör nu.
Obs, se det inte som kritik, utan som ett förslag om liknande situatiuon dyker upp igen.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 279 inlägg
Smart!
En fråga om tävlingen, ingår det batteri till Husqvarnan?
En fråga om tävlingen, ingår det batteri till Husqvarnan?
Administrator
· Skåne
· 7 879 inlägg
Ok, nu meddelar Annelie Shadowfire att han har till kl. 12 på sig att välja, annars väljer vi åt honom.
Det är bra om ni andra är på hugget sedan och vet vilken ni väljer. Mer några timmar behöver man väl inte ha på sig för att välja en lövblås nu när vi har ett test av dem och allt.
Det är bra om ni andra är på hugget sedan och vet vilken ni väljer. Mer några timmar behöver man väl inte ha på sig för att välja en lövblås nu när vi har ett test av dem och allt.
Administrator
· Skåne
· 7 879 inlägg
Administrator
· Skåne
· 7 879 inlägg
Ja, det här var omständligt som vi gör nu. Tack för tipset!Fairlane skrev:En variant man kan köra är att alla vinnare skapar en lista med maskinerna sm de önskar i prioriteringsordning. Det sparar tid, eftersom så fort man fått svar från en person så vet man vad nästa vill ha, och nästa etc om de redan svarat.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 279 inlägg
Då får ni min lista här:
1. Husqvarna 436LiB (batteri)
2. Bosch ALB36LI (batteri)
Båda ser ut att kunna kompletteras med en häcktrimmer och kombinera batteri.
1. Husqvarna 436LiB (batteri)
2. Bosch ALB36LI (batteri)
Båda ser ut att kunna kompletteras med en häcktrimmer och kombinera batteri.
Jag har några idéer
1. Hemma hos reportage, där man kan få se spännande trådar bli till liv i ett video reportage.
2. Bygga hus träffar, kanske en kryssning eller liknande vore en kul samlingspunkt
3 test av tillbehör, som arbetskläder, hörselskydd, bits och borrar osv
1. Hemma hos reportage, där man kan få se spännande trådar bli till liv i ett video reportage.
2. Bygga hus träffar, kanske en kryssning eller liknande vore en kul samlingspunkt
3 test av tillbehör, som arbetskläder, hörselskydd, bits och borrar osv