Jag kan bara intyga med ovan. Mycket roligt att få möjlighet att testa. Blir till att provköra så fort den anländer och det slutar ösregna :)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Fantastiskt roligt!
Stort tack!
Kommer ni skicka med en ”mall” på hur och vad ni vill ha återrapporterat, eller det är upp till var och en?
Mina uppgifter i profilen stämmer.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
1. Jag skulle använda högtrycken till vår plattlagda altan och alla plattrader i trädgården som ser förskräckliga ut. Skulle även använda den till trallaltanen i vår stuga och rengöra vårat släp.

2. Jag är lämpliga att testa en högtryckstvätt för jag har ingen erfarenhet av någon högtryckstvätt. Det skulle därför bli ett bra test hur den funkar för en nybörjare.

3. Jag tror att en ganska liten högtryck skulle räcka men har som sagt ingen erfarenhet så vet därför inte vad jag behöver.
 
Vilken härlig nyhet!
Ska bli kul att testa och återkoppla med recension!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Wow! Tack för förtroendet. Ska bli kul att testa!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Tack så jättemycket! Det ska bli spännande! :D Återkommer med en recension!
 
Redigerat:
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Tack för möjligheten att få långtidstesta tvätten! Kommer genast på nya projekt.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Wohoooo! Perfekt avslutning på fredagen! Tackar och bugar!!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
F
Härligt....
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag tackar så mycket för förtroendet om att få testa en Nilfisk C135 under lång tid.

Jag skulle ha behövt köpa en innan midsommar annars, så detta blir perfekt!

Tack!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Häftigt! Detta kommer att bli intressant att prova. Tack :love:
 
Jag vill bara meddela alla som har vunnit en högtryckstvätt att vi kommer att skicka dem i början på nästa vecka. Det tog längre tid att sluta avtal med en budfirma än vi hade tänkt oss.
 
  • Gilla
  • Älska
Fadai och 8 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jag vill bara meddela alla som har vunnit en högtryckstvätt att vi kommer att skicka dem i början på nästa vecka. Det tog längre tid att sluta avtal med en budfirma än vi hade tänkt oss.
Får väl tvätta bilen en gång till med gamm-Kärchern då.. ;)(y)
 
  • Haha
  • Gilla
Lexington och 1 till
  • Laddar…
Skänkte min gamla Kärcher till svågern så här får det bli skitig bil till nästa vecka :D
Kan meddela att jag redan lagt tillbehör (terassrengörare och bilshampo till injektorn) i varukorgen o väntar bara på leverans, börjar bli en dyr vinst!
 
  • Haha
Fadai och 3 till
  • Laddar…
F
Inga konstigheter, nån vecka extra med handtvätt har ingen dött av. Letar efter foam lance adapter till AVA......
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.