16 950 läst · 34 svar
17k läst
34 svar
Avslutad: Tävling: Gissa köket och vinn en Kitchenaid!
Administrator
· Skåne
· 7 839 inlägg
Den här veckan tävlar vi ut en st vit KitchenAid köksmaskin från Artisan, värde 4 290 kr.
Så här tävlar du:
Nedan ser du fem hus märkta a-e och fem kök numrerade 1-5. Dessa tillhör medlemmar på Byggahus.se.
1. Para ihop rätt hus med rätt kök.
2. Maila svaret till tavling@byggahus.se.
3. Posta sedan en bild på ditt kök i den här tråden.
Bland de som har svarat rätt och parat ihop rätt kök med rätt hus, vinner den som har finaste bilden på ett kök.
Snälla ni som är ägare till de här husen, inte berätta.
Husen:
a
b
c
d
e
Köken:
1
2
3
4
5
Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se.
Lycka till!
Så här tävlar du:
Nedan ser du fem hus märkta a-e och fem kök numrerade 1-5. Dessa tillhör medlemmar på Byggahus.se.
1. Para ihop rätt hus med rätt kök.
2. Maila svaret till tavling@byggahus.se.
3. Posta sedan en bild på ditt kök i den här tråden.
Bland de som har svarat rätt och parat ihop rätt kök med rätt hus, vinner den som har finaste bilden på ett kök.
Snälla ni som är ägare till de här husen, inte berätta.
Husen:
a
b
c
d
e
Köken:
1
2
3
4
5
Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se.
Lycka till!
Administrator
· Skåne
· 7 839 inlägg
Gabbes bidrag är väl alldeles utmärkt? Jag har fått mail med den rätta tipsraden från honom också dessutom.
Värst vad ni var gnällig då
Tyckte ni inte att mina byggbilder var fina nog för att tävla med?
Vad kan vara finare än byggbilder på ett byggforum?
Men bara för att lugna er lite så får ni väl en bild på det färdiga resultatet, vänligen bortse från de tre andra jag postade.
Tyckte ni inte att mina byggbilder var fina nog för att tävla med?
Vad kan vara finare än byggbilder på ett byggforum?
Men bara för att lugna er lite så får ni väl en bild på det färdiga resultatet, vänligen bortse från de tre andra jag postade.
Vårt kök är ganska stort så det är svårt att få till en bild som visar hela Nöjer mig därför med denna bild som visar köksön. Kylen är en tillfällig historia och ska bytas ut mot en som ska stå i längan som är bakom mig.
Helena Veraeus
Helena Veraeus
Redigerat: