Svar: x, 8 tim

Snygg, cool och musik/mobilladdning där jag befinner mig (huset, Sverige, Europa, världen). Slipper den ultratunna ljudbilden från mobilens högtalare, kan spela min musik utan jobbiga reklamavbrott från kommersiell radio och slipper stänga musiken från datorn då barnen vill se på TV. Mer musik till mig på mina villkor. Perfekt!
 
Kommer få ett garage nästa vecka som kommer bli halvfärdigt. Jag har tydligen tagit på mig att inreda insidan med att sätta gips, osb, göra en innevägg, måla m.m. Sen skall el dras med en elektrikers hjälp. Innan jag som sagt fått el indraget kommer det vara svår jobbat utan musik. Detta hare varit lösningen till ett roligare arbete på kvällarna efter jobbet!
 
Hmmmm, blev någon gubbe istället för "x" i inlägg #29.
Svaret ska givetvis vara "X".
 
x. 8h
Inför bygget av ett växthus skulle det sitta fint med en sladdlös spelare som klarar en hel dags musikbehov. Den skulle passa lika bra i det färdiga växthuset också, för bra musik kan man aldrig få nog av.
 
Svaret är X, 8h...

På min första dator en Pentium 75MHz från LapPower så fanns varken CD, Ljudkort eller högtalare. Efter en tid på det glada 1990-talet så kunde man köpa till ett hejdundrande multimedia-paket till datorn som innehöll allt som man kunde tänkas behöva för att få njuta av den tidens media, CD-ROM spelare, Ljudkort och Högtalare. Det var min första upplevelse av Creative, ljud och film-klipp på skärmen som fick liv; eller i alla fall Microsofts gamla gem till Office-assistant började knacka på skärmen då och då.. För att erbjuda sina oemotståndliga tjänster.
Skärmdump av Microsofts Office-assistent, en animerad gem-figur som erbjuder tips för brevskrivning.
Tyvärr finns inte denna gamla multimedia-maskin kvar till att sprida sina ljuva toner nu när vi om mindre än en månad får nycklarna till ett för oss nytt hus som vi ska sätta vår prägel på.
 
Svar: X. 8 h

Motivering: En bra bärbar bluetooth-högtalare skulle ge mig massa energi vid många tillfällen, tex vid träning i källaren på motionscykeln och slappa stunder i badkaret :)
 
SVAR: 8 timmar.

MOTIVERING:
Finns det något viktigare än musik med ljud av hög kvalitet när man arbetar? Med Sound Blaster Roar 2 skulle det äntligen bli möjligt! Då kan jag bygga vidare på vårt drömprojekt med njutning.
 
Svar: X (8 timmar)

Motivering: Vi älskar musik!
 
Svar: X. 8 timmar!

Efter att ha letat drömhuset i över sju år nu ska vi iväg i morgon och titta på det som ser ut att vara vårat drömställe.
Några hektar sjötomt som bara sådär dyker upp!
Och blir det som vi nu drömmer om blir det också till att bygga nytt vilket vi inte alls tänkt från början.
Så då skulle nog både vi och alla snickare uppskatta schysst musik från den här kraftfulla Sound Blastern!
 
Matzeball
Svar X; 8 timmar
Jag hoppas man kan lyssna på Guds ord i den också. Pastor Ketriel skulle bli glad om jag lyssnade lite mer på honom. Lovsånger "roar" jag mig med att lyssna på också.
 
Redigerat:
Svar X

Jag och mina döttrar på 6 och 8 år har vårt första egna byggprojekt tillsammans. En trädkoja!! Musik är ett trevligt inslag men vi saknar en bärbar, trådlös högtalare. Denna högtalare skulle göra våra byggstunder tillsammans ännu mysigare. Jag tror tyvärr att det kan bli svårt för mig att få tillbaka den när kojan är klar.....
/Mathias,Alma & Elsa
 
X. 8 timmar.

Min dotter på 4,5 år, min fru och jag slåss om vårt "högtalartorn" och som vanligt är det alltid jag som förlorar. Misstänker att om jag skulle vinna denna Creativ Soundblaster roar 2 så skulle jag förlora igen och få lyssna på "tornet"...
 
Svar: X

Den där vore ju perfekt att ha ute när det ska byggas trädäck till lekstugan, blir väl dock mest barnlåtar då dottern ska vara med....:)
 
Bra musik utan reklam!

- perfekt när timmarna blir långa med finliret vid renovering.
 
Svar: X. 8 h

Äntligen kan man kanske få en högtalare som jag själv kan ta med mig ut i garaget och lyssna på min favoritmusik, inte behöva tänka på vad frugan och barnen gilla :) Denna verka ju också kan bra fräs på ljudet och cool design, gilla redan den :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.