20 853 läst · 76 svar
21k läst
76 svar
Avslutad: Maxa kräftkvällarna med modern loungegrupp
Svar: X
Efter att ha använt semestern och semesterkassan till att bygga en terass och lounge, vore det skönt att ha någonstans att sätta sig, Begrunda arbetet man utfört, Att känna stolthet över att man byggt något för sig själv, sin familj, för stunden och förhoppningsvis för lång tid framöver.
Tyvärr är semester slut, semesterkassan likaså, Stoltheten får ofrivilligt vänta, då jag främst saknar någonstans att sätta mig, tyvärr.
Efter att ha använt semestern och semesterkassan till att bygga en terass och lounge, vore det skönt att ha någonstans att sätta sig, Begrunda arbetet man utfört, Att känna stolthet över att man byggt något för sig själv, sin familj, för stunden och förhoppningsvis för lång tid framöver.
Tyvärr är semester slut, semesterkassan likaså, Stoltheten får ofrivilligt vänta, då jag främst saknar någonstans att sätta mig, tyvärr.
När jag nu uteplatsen byggt klar
känner man sig som en riktig karl
Att då med familjen kunna få koppla av
i möbler som skulle få grannen att smälla av
då loungegruppen kommer från trademax
och vi tävlingen har en gnutta flax.
När jag nu uteplatsen byggt klar
känner man sig som en riktig karl
Att då med familjen kunna få koppla av
i möbler som skulle få grannen att smälla av
då loungegruppen kommer från trademax
och vi tävlingen har en gnutta flax.
Då vi för tillfället i avsaknad av normala utemöbler sitter på av undertecknad hemmasnickrade barnmöbler (!), skulle det vara riktigt trevligt att kommande sommar slippa slå såväl egna som besökarnas knän i det allt för låga bordet. Barnen däremot, de sitter bra....
Då vi för tillfället i avsaknad av normala utemöbler sitter på av undertecknad hemmasnickrade barnmöbler (!), skulle det vara riktigt trevligt att kommande sommar slippa slå såväl egna som besökarnas knän i det allt för låga bordet. Barnen däremot, de sitter bra....
Svar: X (Sverige, Norge, Danmark och Finland)
Motivering: Vad kan man mer önska sig än ett underbart häng i loungegruppen på altanen efter höstens stundande kräftskiva... om man nu har en loungegrupp :wow:
Motivering: Vad kan man mer önska sig än ett underbart häng i loungegruppen på altanen efter höstens stundande kräftskiva... om man nu har en loungegrupp :wow:
Elina Blom Westergren skrev:Maxa kräftkvällarna med modern loungegrupp
[bild]
Avsluta sommaren med en fest! Med en loungegrupp i konstrotting sitter dina gäster bekvämt under de sista sensommarkvällarna ute på altanen, samtidigt som du får en riktigt snygg uteplats. Vinnaren i veckans tävling tar hem en stor soffa med och ett rejält bord. Allt i flätad konstrotting från Trademax.se.
Totalt värde cirka: 6 000 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.
Fråga: I vilka länder finns Trademax?
Svaret hittar du här: www.trademax.se
1. Sverige, Norge och Danmark
X. Sverige, Norge, Danmark och Finland
2. Sverige, Danmark, Norge och England
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 augusti.
-----------------------------------------------
Om du inte orkar vänta tills dess, eller om du har otur i tävlingen, erbjuder Trademax Byggahus medlemmar möjligheten att handla från hela sortimentet med 5 procent rabatt. Uppge rabattkod Byggahus i kassan.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Trademax. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar Trademax.se för att de sponsrar den här tävlingen.
För att grannar på kräftskiva bjuda
utan att på golvet få sitta o suga
det vore rätt bra att en soffa få ha
så man snapsvisor kunde få njuta
på golvet kan va rätt så farligt
att snapsen placera så varligt
den välter så lätt ut en skvätt faller ut
det gör en så förbannat allvarlig
Man tänker som så
tänk om man tur kunde få
och vinna en grupp
jag skulle må som en tupp