12 565 läst · 60 svar
13k läst
60 svar
Avslutad: Lyxa till i köket med designköksprylar
Svaret är X (2005)
Barnen flyttar hemifrån mot studier och egna äventyr och går just nu hårt åt reserverna då de plundrar våra husgeråd. Vore tacksamt att få en uppgraderingsmöjlighet då krutröken lagt sig och de kommit till ro i egna bon inom kort.
Barnen flyttar hemifrån mot studier och egna äventyr och går just nu hårt åt reserverna då de plundrar våra husgeråd. Vore tacksamt att få en uppgraderingsmöjlighet då krutröken lagt sig och de kommit till ro i egna bon inom kort.
Medlem
· Västra Götaland
· 21 inlägg
x 2005
I köket vill jag känna mig kreativ och fri.
Där får jag utlopp för min fantasi.
Med bra köksredskap går det lätt,
att skapa den mest fantastiska maträtt.
Pastamaskin, baksten, jag tycker om att experimentera.
Bagaren och Kocken har mycket som kan inspirera!
I köket vill jag känna mig kreativ och fri.
Där får jag utlopp för min fantasi.
Med bra köksredskap går det lätt,
att skapa den mest fantastiska maträtt.
Pastamaskin, baksten, jag tycker om att experimentera.
Bagaren och Kocken har mycket som kan inspirera!
Svar X: 2005. Kul! Kommer till butiken o väljer häftiga prylar på plats nästa gång jag kommer till Gbg.
Svar: X, 2005
Motivering:
Med nyinköpt hus så går alla pengar till renovering. Köksuppsättningen är inte den bästa, vilket är verkligt tråkigt då jag har en sambo som älskar att baka. Med huset följde 4 äppelträd, päronträd, vinbär, plommon, bigarråer, mm, och det vore ju fantastiskt roligt om jag kunde överraska sambon med prylar så att vi skulle kunna ta tillvara på naturens alla godsaker! Snälla ge mig den chansen!
mvh!
Motivering:
Med nyinköpt hus så går alla pengar till renovering. Köksuppsättningen är inte den bästa, vilket är verkligt tråkigt då jag har en sambo som älskar att baka. Med huset följde 4 äppelträd, päronträd, vinbär, plommon, bigarråer, mm, och det vore ju fantastiskt roligt om jag kunde överraska sambon med prylar så att vi skulle kunna ta tillvara på naturens alla godsaker! Snälla ge mig den chansen!
mvh!