38 grader.
Vi har totalrenoverat hela köket och planerade för två diskhoar, en stor och en liten för sköljning och liknande men bara satt dit den ena ännu. Vi har ju såklart köpt likadana blandare till båda hoarna men efter ett tags användning har vi upptäckt att det inte är någon höjdarkvalitet precis på den ena så vi är ju rätt säkra på att vi blir missnöjda med den andra redan innan vi satt dit den. Det skulle vara underbart med en kvalitetsblandare till den stora hon som kommer att bli flitigast använd och att den är beröringsfri vore ju extra coolt.

Svar 2) 38 grader

Motivering: gillar prylar och den där kran ser ut till att vara en riktig bra modell :)

Svar: 38 grader

Motivering: Har bacillskräck, så att slippa ta i ett reglage skulle förenkla mitt liv både psykiskt utöver den rent praktiska nyttan.

j.f.s
Svar: 38 grader.

Hur cool som helst och enormt tilltalande för ett teknikfreak som mig. Vill ha! :)

Svar 38 grader
mest grejor när man dör vinner
Men är det från bygghemma så lär man inte få något. Iallafall inte i tid

Svaret är nummer 2.
Som rörmokare under utbildning måste man såklart pilla, känna och testa på utrustningen som vi har här hemma. Vissa saker skulle jag låtit bli, bla vår köksblandare. 😢så om ja vinner denna så slipper jag köpa ny och familjen blir glad åt den ekonomiska besparingen.

Svar: 2

Då allt i huset skall renoveras och pengarna inte riktigt räcker till så hade det varit otroligt roligt att få vinna en lyxig kökskran.

Svar 2: Då våra två innekatter nästan bara dricker vatten ur kranen vore det ju smidigt om de kunde starta vattnet själva.

Screenshot_2014-10-12-23-08-35_zpsvtpka0hk.png

Svaret är 38 grader och motiveringen att mina småbarn ibland glömmer att stänga av kranarna, vilket skulle avhjälpas med en sån här blandare. Att det är kul med teknik har absolut ingenting med saken att göra :D

Mvh
Andreas

Andreas Blomkvist skrev:
Svar 2: Då våra två innekatter nästan bara dricker vatten ur kranen vore det ju smidigt om de kunde starta vattnet själva...
Gullig kisse!
Men katter kan dricka från vad som helst. Skäm inte bort dem :)
P1000311 (Large).JPG

Rätt svar: 2) 38 grader

När funktionalitet och design får råda, väljer jag en köksblandare från Oras som står för båda.

Rätt svar: 2 (38grader)

Ungarna når inte till att sätta på kranen själva. En smidig lösning om de bara viftar med händerna framför. Tillägga att det vore rätt roligt att ha en beröringsfri kran.

Rätt svar alternativ 2.

Så här långt har jag haft tur i kärlek och otur i spel, kanske är det dags för lite utdelning också på spelfronten!

38 grader :)

En familj full med förkylningar och smutsiga händer, en beröringfrikran kommer som vår befriare från sjukdomar :)

38 grader är svaret. Vår blandare har sett sina bästa dar, av packningar och finish finns inget kvar. Energismart är den inte längre. En ny skulle vara en välkommen gåva, höja utseende och funktion i köket, vill jag lova!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.