13 175 läst · 75 svar
13k läst
75 svar
Avslutad: Håll enkelt koll på huset i sommar med mydlink
Medlem
· Västra götalands län
· 348 inlägg
Svar: 4ggr snabbare
När ingen är hemma är vetskapen noll,
Med D-link hoppas jag få lite koll!
När ingen är hemma är vetskapen noll,
Med D-link hoppas jag få lite koll!
Svar: Upp till 4 gånger snabbare.
Skulle vara en så bra lösning med en sprillan ny D-Link.
Det skulle förvandla mig till en riktig smilfink.
Huset bevakat, så kan jag lugnt ta mig en svalkande sommardrink.
Skulle vara en så bra lösning med en sprillan ny D-Link.
Det skulle förvandla mig till en riktig smilfink.
Huset bevakat, så kan jag lugnt ta mig en svalkande sommardrink.
Svar: Upp till 4 gånger snabbare
Motivering: Jag är en ensamstående pansionär som bor på landet och vill vinna för att min router har gått sönder och kan nu inte längre använda det trådlösa internetet. Skulle använda utomhus kameran till att övervaka omgivningen och skräma bort inbrottstjuvar.
Motivering: Jag är en ensamstående pansionär som bor på landet och vill vinna för att min router har gått sönder och kan nu inte längre använda det trådlösa internetet. Skulle använda utomhus kameran till att övervaka omgivningen och skräma bort inbrottstjuvar.
Den är 4 gånger snabbare, jag borde vinna för att min fru har börjat plugga och hon behöver en bra uppkoppling och hastighet. Mina pojkar använder också nätet föra att titta på film så att jag och frugan kan få en lugn stund
Att se på film gillar likaså vi,
även att använda mycket wifi.
En spelar ofta dataspel,
men det blir ofta på nätet fel!
Då klagas och svärs det över detta,
och vi försöker med det igen komma till rätta.
Att jobba med e-handel hemifrån är heller inte lätt,
så den senaste trådlösa standarden skulle kännas tryggt och rätt!
Inbrott i hemmet har vi tyvärr redan haft,
så nu behöver vi hålla våra huvuden på skaft!
Att få sätta ut en övervakningskamera vore inte dumt,
då skulle vi kunna se om det händer något skumt!
Och våga åka hemifrån längre och mer,
då vi kan hålla koll och ändå allting ser.
Att se på film gillar likaså vi,
även att använda mycket wifi.
En spelar ofta dataspel,
men det blir ofta på nätet fel!
Då klagas och svärs det över detta,
och vi försöker med det igen komma till rätta.
Att jobba med e-handel hemifrån är heller inte lätt,
så den senaste trådlösa standarden skulle kännas tryggt och rätt!
Inbrott i hemmet har vi tyvärr redan haft,
så nu behöver vi hålla våra huvuden på skaft!
Att få sätta ut en övervakningskamera vore inte dumt,
då skulle vi kunna se om det händer något skumt!
Och våga åka hemifrån längre och mer,
då vi kan hålla koll och ändå allting ser.
Svar: X4
Vi har just beställt Öppen fiber. Det kostar en slant men vi ser det som en god investering i huset. En trådlös router av god kvalité blir ett måste. Bonus skulle vara en kamera. Inte bara för inkräktare på två ben utan även på fyra. Snart är alla växter innätade för annars blir de uppätna. Skulle vara toppen att kunna skrämma iväg istället. Kanske skulle de inte välja den här tomten efter ett tag? Sedan är ju fåglar ett intresse, underbart att kunna fånga dem på bild utan att bli sedd.
Vi har just beställt Öppen fiber. Det kostar en slant men vi ser det som en god investering i huset. En trådlös router av god kvalité blir ett måste. Bonus skulle vara en kamera. Inte bara för inkräktare på två ben utan även på fyra. Snart är alla växter innätade för annars blir de uppätna. Skulle vara toppen att kunna skrämma iväg istället. Kanske skulle de inte välja den här tomten efter ett tag? Sedan är ju fåglar ett intresse, underbart att kunna fånga dem på bild utan att bli sedd.
Rätt svar är : 4 ggr snabbare
Motivering till att jag vill vinna Vår router och hastighet är helt kasst, nu vill vi ha grejer som gör att allt detta blir vasst
Motivering till att jag vill vinna Vår router och hastighet är helt kasst, nu vill vi ha grejer som gör att allt detta blir vasst
Svar: 4 ggr snabbare.
Skulle passa fint här hemma att ersätta en dyr "märkeskamera" som bara gjort mig besviken. Nätverket skulle harmonera bättre med en kraftfull router då täckningen på nuvarande utrustning lämnar i övrigt att önska.
Håller tummarna!
Skulle passa fint här hemma att ersätta en dyr "märkeskamera" som bara gjort mig besviken. Nätverket skulle harmonera bättre med en kraftfull router då täckningen på nuvarande utrustning lämnar i övrigt att önska.
Håller tummarna!
Har redan tre inomhuskameror från D Link. En med nightvision och två utan, så jag vet att tjänsten fungerar utmärkt. Har länge sneglat på utomhuskameran, men ansett den vara lite dyr för mig för tillfället. Så skulle jag vinna den skulle jag bli överlycklig
Motivering: beställde en övervakningskamera från ebay förra året för att ha koll på hundarnas rum när vi inte är hemma, men tyvärr funkade den inte så hade varit super med en som funkar! Plus att man kunde ha en ute på baksidan när de är ute i trädgården och busar och så de inte äter upp alla smultron utan lämnar några till oss! =)
Motivering: beställde en övervakningskamera från ebay förra året för att ha koll på hundarnas rum när vi inte är hemma, men tyvärr funkade den inte så hade varit super med en som funkar! Plus att man kunde ha en ute på baksidan när de är ute i trädgården och busar och så de inte äter upp alla smultron utan lämnar några till oss! =)