Trärengöringsborste och soproller.

När man har hus är det mycket att göra,
men makens gnäll vill jag inte höra.
Med denna gåva
skulle jag sköta jobbet-det kan jag lova!
 
Trärengöringsborste och soproller

Med Ryobis multiborste skulle våra sjöstensplattor äntligen bli mossfria, skarvarna mellan skifferplattorna görs rent utan pina. Låter som en underbar lösning för att få vårt uterum att skina!
 
Trärengöringsborste och Soproller är svaret!

Skulle vara fantastiskt att få vinna och testa multiborsten till mina fastigheter! Både rengöra trädäck och stengångar i huset och stugan! :) Tar ju annars Lång tid och detta skulle spara både rygg, axlar och humör!
 
Hej,
Tillbehören man kan komplettera med är trärengöringsborsten och soprollern.

Jag har i höst köpt min farmors hus till mig och mina tre barn och även om det känns jätteroligt att rusta upp hennes hus och bo där, så är det mycket att göra! Där är mossa på plattorna i trädgården och där finns ett vackert gammalt, stort trädäck som behöver snyggas till och fick jag en sådan här Multiborste vore jag jättetacksam och det hade gått enklare och sparat mycket tid för mig vid rengöring. Altanen skall sedan kompletteras med vindskydd och sköna möbler så kommer vi få många långa sommarkvällar på farmors trädäck där jag redan har planterat en klätterros från hennes gamla rabatt :):heart:
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.

En trärengörningsborste o soproller kommer med som extra tillbehör.

Som Nybliven änka i villa med trädgårdsplattor o träaltaner känner jag att jag inte orkar lika mycket som maken. Har redan köpt Ryobis motorsåg o slymaskin och älskar produkterna!
Med vänlig hälsning, Annika Wänseth
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar:
Trärengöringsborste och Soproller

Motivering:
Stort trädäck och en massa sten,
tar en en evighet att göra ren!
Med ett sådant smart verktyg i hand,
blir det tid över att ligga på en strand!
 
Trärengöringsborste och soproller finns som tillbehör.

Med en villa från 1974 och sjöstensplattor på hela uppfarten är det mycket som borde borstas men aldrig blir av.
Denna multiborste skulle underlätta mycket!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej!
Trärengöringsborste och soproller tror jag att det är.
75-årig änka med massor av blåsor i händerna samt oerhörda ryggsmärtor efter att börjat rengöra
utvändigt alla altaner och trappor med såpa och piazavakvasten. Nu förstår jag varför maken var lite purken tidigare år. Jag har aldrig
tidigare fixat tunga städjobb utvändigt, men tiderna förändras. En maskin vore ju underbart att valsa omkring med o jobbet blir lätt som en plätt!!!!!
Eva;)
 
Hej
Det var nog många som var inne och kollade på länken då den kraschade hela tiden
Men sopborste och trärengöringsborste är tillbehören.

Inte ont i ryggen än, 80kvm altan då jag ej har hunnit med vår skrubbandet än. Bor själv i ett alldeles för stort hus och har många roliga projekt på G .
Skulle även använda den till altantaket
 
Trärengöringsborste och soproller

Såg ut att vara en trevlig pryl jag och grannarna skulle ha mycket nytta av men ärligt talat så är jag mest ute efter laddaren och batteriet för att köpa några andra prylar från serien jag spanat på länge ;)
 
Multiborsten kan kompletteras med träborste och soproller utöver den medföljande allroundborsten.

Vinner jag skall jag dels använda den för att hjälpa min mor att rengöra både hennes stenlagda innergård samt hennes altan, men också till att borsta min mun varje gång jag råkar svära inför barnen.
 
De tillbehör som finns är en soproller och en trärengöringsborste

Vi bor nu i lägenhet men kommer inom en månad att inleda vårt husbygge och till hösten flyttar vi in. Att vinna denna multiborste skulle vara ett fantastiskt tillskott till vår maskinpark som idag består av en skruvdragare och en tigersåg, båda från Ryobi
 
Man kan komplettera med Trärengöringsborste och soproller.
Så lycklig jag skulle bli om jag vann denna fina multiborste, den skulle vara perfekt för mig då jag har värk och inte kan ligga på knä och rensa mellan plattorna, har även ett par trägolv som är i stort behov av rengöring.
 
Svar: Trärengöringsborste och Soproller

För mig handlar byggandet om att återvinna, hitta nya användningsområden till material, och återbruka. Vår sommarstuga som vi bygger nu får en ljuvlig gammal ekytterdörr, begagnade fönster och ett vackert kök från 1940-talet.

Det roligaste är nog återbruk utomhus. Förra helgen plockade vi upp ölandssten från en gammal uppfart som som ska bli trädgårdsgångar och vi letar äldre trallvirke att bygga en uteplats med lastpallar och lecablock som grund. Antikt marktegel ska bli golv i ett växthus byggt av gamla fönster.

Begagnat material kräver rätt verktyg, och med Ryobis multiborste skulle ölandsstenen bli skirt rosa igen, inte grön som nu. Trältrallen skulle få nytt liv och kunna såpas vackert ljusgrå, och markteglet återfå sin forna glans.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Svaret på frågan: Multiborsten kan kompletteras med trärengöringsborste och soproller.
Motivering: Genialisk borste, en eloge till konstruktören! Precis en sådan har vi letat efter för rengöring av granitplattorna och altanen. Skonar både rygg och knän.



Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.