Jag behöver den här multiborsten till vår uppfart som i dagsläget mest ser ut som en gräsmatta full med mossa. Vi kom av oss lite och vips! Mossan spred sig som en löpeld. Men i år ska den väck! Multiborsten hade varit en skänk från ovan, jag hade tänkt att göra det för hand annars.
Ryobis grejer brukar fungera så bra, denna hade behövts i vår samling.
 
Detta vore den perfekta lösningen för mina problem med vårrengöring. Har 100 kvm trädäck och 80 kvm marktegel på garageuppfarten som tar ett par veckor att rengöra varje år. Ett arbete som också belastar ryggen och då man nu snart är pensionär så orkar man inte så mycket.
En produkt som jag verkligen längtat efter under många år.
Produkten kan kompletteras med trärengöringsborste och soproller. Allroundborste ingår.
 
Trärengöringsborste och soproller.

Den skulle bli ett utmärkt verktyg hemma till både trädäck och plattor.
 
V VictoriaKy skrev:
Jag behöver den här multiborsten till vår uppfart som i dagsläget mest ser ut som en gräsmatta full med mossa. Vi kom av oss lite och vips! Mossan spred sig som en löpeld. Men i år ska den väck! Multiborsten hade varit en skänk från ovan, jag hade tänkt att göra det för hand annars.
Ryobis grejer brukar fungera så bra, denna hade behövts i vår samling.
Glömde mitt svar! Trärengöringsborste och soproller!
 
J
Dom tillbehör som finns är soproller och trärengöringsborste.

Vi har nyligen flyttat in ett hus med ett stort trädäck som tyvärr inte fått tillräckligt med kärlek och underhåll under ett antal år. Detta verktyg hade varit perfekt för att trädäcket ska få den kärlek det behöver, vi har resan en del verktyg i Ryobi:s 18v-serie varför denna hade passat utmärkt för oss!
 
Sopborste och trärengöringsborste.

En sådan skulle komma väl till användning för att få bort grus efter vintern från gräsmattan. Jag gillar Ryobi, och äger en del sådana verktyg, men köper mest begagnat för att spara på miljön och plånboken.
 
Multiborste och plattrensare!
Jag har ca 100 kvm med marksten och längtar efter ett sådant här verktyg. Med stigande ålder blir det jobbigare och jobbigare att krypa runt och rensa. Tänker också att rullborsten blir bra att sopa snö med på vintern, när det inte är så mycket
/Lasse

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Redigerat:
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Tillbehör som finns är soproller och trärengöringsborste.

Jag har långa gångar med sjöstensplattor från 70-talet som mossan försöker ta över.
Även altanen börjar bli grön. Knäna är utslitna.... vore trevligt att se fler färger än grönt.:cool:
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Trärengöringsborste och soproller kan man komplettera multiborsten med.

Varför just jag borde vinna?

- min altan är i starkt behov av rengöring och bara en Ryobi multiborste kan hjälpa mig! ✨
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.

Allroundborsten medföljer och trärengöringsborste och soproller kan man komplettera med.
Förra året blev grannen inte helt nöjd när jag körde rent våra sjöstensplattor med högtryckstvätt nära deras uppfart, det skvätte ner en del... Vi vill väldigt gärna ha en multiborste för att kunna ha både en ren gång och glada grannar :)
 
Trärengöringsborste och Soproller.

Har en takterrass, en altan och en uppfart med plattor som inte haft någon form av närkontakt med ett rengöringsföremål sen vi flyttade hit för två år sen. Tror det är dax nu ;) Och gärna med redskap som underlättar rengöringsprocessen (y)
 
De tillbehör som finns är dels en trärengöringsborste och en.

Äntligen ett verktyg som inte förstör altanen i samband med den årliga rengöringen, som en högtryckstvätt med tillhörande altantvätt gör. Har drygt 60kvm altan som fullkomligt skriker efter den årligen återkommande uppfräschningen.
Har även en uppfart, 97kvm där Benders marksten gråmix ligger sedan 10 år, som är i trängande behov av en tungviktsmatch i rengöring (har givetvis gjort rent den tidigare :) ). Vinner jag så är det upp till bevis för Ryobi och Multiborsten med stort M.
 
De tillbehör som finns är dels en trärengöringsborste och en soproller.

Äntligen ett verktyg som inte förstör altanen i samband med den årliga rengöringen, som en högtryckstvätt med tillhörande altantvätt gör. Har drygt 60kvm altan som fullkomligt skriker efter den årligen återkommande uppfräschningen.
Har även en uppfart, 97kvm där Benders marksten gråmix ligger sedan 10 år, som är i trängande behov av en tungviktsmatch i rengöring (har givetvis gjort rent den tidigare :) ). Vinner jag så är det upp till bevis för Ryobi och Multiborsten med stort M.
 
Trärengöringsborste och soproller.

"För vi behöver verkligen den till varenda fog på vår framsida"
 
Förutom allroundborsten som medföljer finns två tillbehör, trärengöringsborste samt soproller.

För tre somrar sen målade jag om huset med slamfärg. Redan till hösten hade det börjat flagna och året efter målade jag igen. Återigen släppte färgen. Ett ombud kom ut och konstaterade att färgen inte håller för den värme som träet når under sommaren (träet rör sig/spricker). Därför står jag än en gång inför en målande sommar men med annan färg.
Då det är slamfärg ska den borstas ner och tänker mig att denna maskin kunde underlätta detta arbetet för mig enormt. Det tär på armarna och resterande kropp att gå med stålborste, inte heller är det något positivt för mitt diskbråk. Jag ser en mängd fler användningsområde för denna maskin. Till huset finns både stort trädäck och även stora stensättningar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.