Allroundborste ingår, men också Soproller och Trärengöringsborste.

Det är dags för mina barn, 10 respektive 13 år att med glädje deltaga i arbetet med uteplatsen och bryggan. Tror att en Ryobi multiborste kan vara skillnaden som gör skillnaden för en framtida succé.
 
Trärengöringsborste och Soproller

Bor i ett äldre hus med diverse gamla stenläggningar som verkligen behöver en uppfräschning. Men oj vad tråkigt det är att hålla på med.

Kan kanske denna superborste hjälpa?
 
Hejsan!
Man kan komplettera med en trärengöringsborste och en soproller.

Då jag redan har ONE+ apparater, så skulle denna passa perfekt till mina plattor och med trärengöringsborsten, till mina altaner.

Lycka till alla tävlande
Anders Tegefeldt
 
Trärengöringsborste och soproller!

Vi har mycket trall och stenplattor som är dåligt skötta sen tidigare ägare. En rejäl rengöring är på sin plats och jag tror att Ryobin hade gillat att komma till ett hem där den får starta med en riktig utmaning!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Till Ryobi kan man köpa till Trärengöringsborste och soproller, samt rengöringsmedel. Ålder och tre ryggoperationer gör det svårt att rengöra mellan alla stenar och skura altaner. Ryobi skulle underlätta underhållet i trädgården massvis. Jag skulle också kunna orka hjälpa till i min pappas trädgård. Håller tummarna om vinst
 
Trärengöringsborste och soproller!


För 10 år sedan gick min pappa bort, alldeles för tidig, och bara dagarna innan gav han mig sin älskade stuga i Småland som gåva. En stuga då utan el och vatten men som i min och min makes vård har förvandlats till Sommarstugan 2.0! Till detta har det dock tillkommit trädäck, stenläggning och fler väggar med faluröd. Stugan är nu vårt paradis och med bra verktyg skulle vi kunna göra det som pappa älskade med den platsen - njuta mer och slita mindre!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.

Soproller o trärengöringsborste

Jag tror den skulle gilla att bo hos mig. Jag skulle använda den till allt den kan. Mycket och ofta. Bli min
 
De tillbehör som finns är soproller och trärengöringsborste.

Smidig grej detta, har stort behov av att sopa rent längs med asfaltkanten på uppfarten, även ute källartrappan behöver sopas.
Har även en stor träaltan som behöver rengöras till och från.

Cool och nyttig sak detta som jag hoppas får prova :)
 
Hej,

Trärengöringsborste och soproller

Byggde förra året en 96 kvm stor altan som jag gärna skulle vilja ta hand om genom en sådan här fiffig maskin!

/Dan
 
Hej
Det finns trärengöringsborste samt soproller att komplettera med.

Jag är en sopa på på att använda kvastskaftet mest för att det är tråkigt.
Har många andra ryobimaskiner och kikat på denna länge och skulle verkligen uppskatta
att även använda denna och hänga den bredvid de andra i garaget :)
/Anders
 
Vi har nyligen lagt 2 dagar på att rensa bort allt ogräs mellan våra trädgårdsplattorna. Sedan gick vi över med ogräsättika två gånger och slutligen fyllde vi på med sättsand. Nu endast en vecka senare kommer det upp ogräs lite överallt. :surprised:

Vi behöver verkligen en multiborste så vi kan hålla ogräset bort över tid!:D

Svar på fråga: Tillbehör är trärengöringsborste och soproller.
 
Tillbehören som finns är soproller och trärengöringsborste.

Som nybliven gårdsägare och trebarnsfar så finns det för mycket jobb och för lite tid. Till råga på allt har kroppen fått för sig att jag blivit gammal, självklart bara dumheter (säger mitt högmod) men den här borsten skulle helt klart göra arbetet lättare och roligare hör på gården.
 
Ålderstigen man behöver hjälp med en extra hand, ett hjälpmedel som gör livet enklare och roligare.
Två tillbehör till denna maskin är trärengöringsborste och soproller.
 
Som några hunnit påpeka att det är trärengöringsborste och soproller som är tillbehören.


I detta marathon av i-landsproblem ska inte jag vara sämre. Förra året rengjorde jag altanen med rotborste. Det tog ett tag. Jag är också förälder till en tvååring med begynnande trots.

Hade han kunnat prata så hade han förmodligen proklamerat hur mycket han hatar mig några gånger om dagen. Han är i ärlighetens namn den sista som bryr sig om en ren altan eller stenplattor utan fekalier från hunden. Men en vinst i denna tävling skulle innebära att jag kan skippa rotborsten vilket ger mer tid till att spendera med mitt barn som hatar mig.
 
Svaret ska vara trärengöringsborste och soproller.

Satt och sökte runt på internetet på smidig lösning på rengöring av altan då jag plötsligt såg Ryobis sladdlösa lösning. Tänkte att detta skulle passa mig perfekt då jag precis köpt en skruvdragare från Ryobi i deras ONE + serie.

Döm av min förvåning då jag söker vidare på denna makalösa maskin i det oändliga internet att jag hittar en tävling där jag kan få en alldeles gratis.

Det skulle så klart vara en stor fröjd att få denna maskin till min nya samling med Ryobi pryttlar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.