Svar: 10år genomrostsgaranti

Hade passat perfekt med en ny schysst brevlåda när allt annat på framsidan har blivit upprustat!
 
Svar: 10 års genomrostgaranti

Här ute på glesbygden kan man i beställningsväg ibland sig inte besinna
Tänk om man då en paketpostlåda kunde vinna
Längs inlandsvägens strida fordonsström
en inbrottssäker postlåda vore en dröm
Paketen skulle vänta tryggt i sin låda
och bromsas skulle den klåfingriges klåda
Hushållsarbetet skulle fortsätta sin dagliga gång
med beställningsvarornas hjälp dagen lång
 
Svar: 10 års genomrostgaranti
En ny postlåda hade varit fint. Vår är rostig och håller på att trilla av sig själv.
 
10 års genomrostgaranti är svaret...

Vi köpte hus för 1 1/2år sedan...
Den tillhörande brevlådan är en sorglig gammal historia i militärgrön plast.
Men prio har varit takbyte (det läckte) och badrumsrenovering (30 år gammal våtrumstapet som hade spruckit här o där) så den fula brevlådan står kvar...
Våran lantbrevbärare skulle nog bli lika glada som oss om vi bytte ut det rangliga skrället, de enda som skulle bli besvikna är nog gänget med tvestjärtar som trivs i sin lilla plastlåda... ☺️
 
Redigerat:
10 års genomrostgaranti.

Jag har tappat bort nyckeln till vår brevlåda.
 
Svar: 10 år genomrostgaranti.

Vi håller på med en omfattande renovering och tillbyggnad, där fokus verkligen inte ligger på detaljer som postlåda ännu. Men då utsidan börjar skina som attan nu vore det otroligt glädjande att byta ut den äldre slitna lådan mot en som matchar huset.
 
10 års genomrostgaranti
Jag bor vid havet med mycket blåst och salta vindar, skulle behöva en brevlåda som står stabilt och som klarar av hårda tag.
 
Mitt svar: 10 år genomrostgaranti.

Jag har nyligen flyttat från lägenhet till mitt första hus. Tog över en plastbrevlåda med hål på baksidan, lagad med silvertejp som lossnar pga dom kraftiga horisontella regnen vi verkar leva med nuförtiden. Att vinna denna skulle hjälpa mig enormt mycket då renovering i huset är prio just nu och därmed ekonomin räcker inte just nu till en ny brevlåda. Tack
 
Svar: 10 år

Då vi nyligen kämpat med att dra upp en gammal thujahäck och byggt mur runt vår uppfart så har ingen ny brevlåda införskaffats. Vår gamla gröna plastlåda står helt enkelt lös på muren och slits på av både brevbäraren och av barnen.
Jag men framförallt barnen hade varit väldigt glada för en ny brevlåda då det är höjdpunkten när man kommer hem från förskolan även om det ALLTID blir bråk om vem som ska få ta posten just den dagen :crysmile:
 
svar: 10 år genomrostgaranti.

jag köpte för några år sedan en postlåda hos en annan leverantör, har för mig det var på Clas Ohlson eller Biltema, och denna är helt kass. Öppningen för postinkastet är för liten så det går inte att ta emot posten. Dessutom är konstruktionen för bräcklig. Så jag är i behov av en ny av bästa kvalitet. Mvh Andreas
 
Svar: 10år

När vi köpte vår sommarstuga fick vi även ta över en brevlåda, dock är vi inte ens säkra på vilken det är då adressen knappt syns på den.
Att den sedan inte är helt tät är ju också en sak.

Vore toppen om vi kunnat montera en ny låda.
 
Svar: 10 år genomrostningsgaranti

Motivering:
Våra grannar retar oss för att ha den fulaste brevlådan i byn, och jag kan väl hålla med. Men det känns som en så tråkig kostnad att köpa en ny, särskilt om man skulle köpa en billig i plast.
Att ha en fin brevlåda i metall skulle göra mig stolt och äntligen skulle vi sluta få tråkiga kommentarer!

Starkt sliten och rostig grön brevlåda med texten "Vår brevlåda kvalar nog in till årets fulaste".
 
10 års garanti
-----------------------------------------------
Snygga postlådor och skulle passa fint till infarten. Denna regniga höst har betytt att tidningarna på morgonen är fuktiga och vatå trotts en nyköpt basic metalpostlåda som inte håller kvalitén. Och även storleken är för liten för beställda böcker :)
 
10 års genomrostgaranti.

Huset hade en helt ok postlåda. Tills Postbilen körde in i den :confused:
Så nu funkar den si så där.
En ny skulle helt klart lyfta upp hela huset.

/ Erik
 
10 års genomrostgaranti.

Jag skrev på tillverknigsordern för hustillverkaren tidigare i veckan och ska snart påbörja markarbetet på den f.d. ängen där huset ska stå. Med en granne på var sida så är det ett fult tomrum mellan deras två postlådor nere vid vägen, så varför inte börja bygget med att sätta en snygg postlåda på plats?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.