5 385 läst · 26 svar
5k läst
26 svar
Avslutad: Ett paket som gör att du aldrig laddar ur 2021
Byggnovis
· Hönö
· 32 inlägg
Mitt svar på frågan är CHARGE VAULT TECHNOLOGY. Jag har byggt en liten 24V solcellsanläggning som vi använder hemma för att ladda alla ipads och mobiler med. Det vore gött att kunna förlänga mobilens batteritid med denna egenproducerade gröna el med hjälp av ZAGG laddpaketet.
Byggnovis
· Skaraborg
· 7 inlägg
CHARGE VAULT TECHNOLOGY
Jag har en tendens att glömma stödladda telefonen på dagen när jag är i närheten av eluttag så det brukar bli en kamp mot klockan att hinna gå på bussen hem innan mobilen med biljetten i dör. Då hade det varit rätt schysst att ha en sån här grej.
Jag har en tendens att glömma stödladda telefonen på dagen när jag är i närheten av eluttag så det brukar bli en kamp mot klockan att hinna gå på bussen hem innan mobilen med biljetten i dör. Då hade det varit rätt schysst att ha en sån här grej.
Svar: CHARGE VAULT TECHNOLOGY
Planerar ett bikepacking-äventyr till sommaren. Att kunna ladda telefon och cykeldatorn för navigering är avgörande för att inte hamna på avvägar. Sällan man befinner sig såpass långa stunder i civilisation så man hinner ladda ordentligt. Det här kit'et hade varit SÅ välkommet!
Planerar ett bikepacking-äventyr till sommaren. Att kunna ladda telefon och cykeldatorn för navigering är avgörande för att inte hamna på avvägar. Sällan man befinner sig såpass långa stunder i civilisation så man hinner ladda ordentligt. Det här kit'et hade varit SÅ välkommet!
CHARGE VAULT TECHNOLOGY ser till att powerbanken inte laddas ur. Skulle vara perfekt julklapp till min man som oavsett väder och vind gärna åker ut på äventyr till skogs och sjöss med våra tre barn. Skulle gärna se lite bättre reservkraft i fall något händer. ❤️ På bilden hade vi minus 15
CHARGE VAULT TECHNOLOGY
Hönsig mamma som gärna vill hålla koll på vuxna barnet ... som sällan har laddad telefon. Det är en dålig kombo att vara ung, tankspridd, ha dålig framförhållning, ofta glömma ladda både telefonen och extern laddare, OCH samtidigt bo på landet där man visst aldrig kan lita på nåt. Inte på strömmen i alla fall, har jag märkt.
Hönsig mamma som gärna vill hålla koll på vuxna barnet ... som sällan har laddad telefon. Det är en dålig kombo att vara ung, tankspridd, ha dålig framförhållning, ofta glömma ladda både telefonen och extern laddare, OCH samtidigt bo på landet där man visst aldrig kan lita på nåt. Inte på strömmen i alla fall, har jag märkt.
Svar: CHARGE VAULT TECHNOLOGY
Vår båt saknar helt kapacitet för att ladda mobiler, så när vi är ute över flera dager måste vi ibland åka in till hamn för att ladda om. Med denna hade vi kunnat vara ute vid naturhamnar hela semestern!
Vår båt saknar helt kapacitet för att ladda mobiler, så när vi är ute över flera dager måste vi ibland åka in till hamn för att ladda om. Med denna hade vi kunnat vara ute vid naturhamnar hela semestern!
Svar: Charge vault technology
Det som jag mest oroar mig över är att sonens mobil ska få slut på batteri när han är ute i skogen då han kan vara ute i flera dagar och vandra, sommar som vinter. Därför skulle jag vilja ge de här kitet till min son så att han aldrig blir utan ström till mobilen i fall det skulle hända något så att han alltid kan komma i kontakt med någon för att få hjälp.
Det som jag mest oroar mig över är att sonens mobil ska få slut på batteri när han är ute i skogen då han kan vara ute i flera dagar och vandra, sommar som vinter. Därför skulle jag vilja ge de här kitet till min son så att han aldrig blir utan ström till mobilen i fall det skulle hända något så att han alltid kan komma i kontakt med någon för att få hjälp.
Lägenhetsfixare
· Skåne
· 239 inlägg
Tack för era svar och motiveringar i tävlingen! Att ha en back-up till hands är alltid bra, oavsett om det gäller ström eller något annat... Vinnare den här veckan blev @Skatthult, grattis säger vi och hoppas paketet kommer väl till pass vid nästa äventyr i naturen med barnen.
Liknande trådar
-
Tack för alla frågor, då var frågestunden avslutad
Fråga trädgårdsdesignern söndag 7 april 20-22 -
Avslutad: Vinn appstyrd postlåda med paketinkast
Tävling -
Avslutad: Vinn smart paketpostlåda
Tävling -
Avslutad: Specialpaket som gör din värmepanna smart
Tävling -
Avslutad: Ett paket som gör att du aldrig laddar ur
Tävling