Du har ju garanti, så låt åf lösa det. Skulle tippa på trafo eller laddstationskort, men åf behöver ha in alla grejer för felsökningen.
 
Nonkan skrev:
Du har ju garanti, så låt åf lösa det. Skulle tippa på trafo eller laddstationskort, men åf behöver ha in alla grejer för felsökningen.
Hmm låter inge vidare. Då ser man nackdelen med att inte handla i fysisk butik.
Ska se vad som händer om jag tar ström från en annan fas innan jag tar nästa steg.
 
Man kan tycka att fysikbutik är dyrt i jämförelse med nätet men när nåt strular är det guldvärt med den servicen som man får i en fysisk butik. Din lokala HQ säljare ska även hjälpa dig men räkna inte med att dom prioriterar din maskin.
 
Såg att de jag handlat av fanns i Stockholms närort med service butik så det va inget problem. :D
Och nu sitter han på en ny fas och har gått stabilt idag. Har märkt att en av mina skärmar börjat starta om spontant så kanske detta gjort störningar i nätet. Kan vara detta som rört till det.
 
Redigerat:
Kort återkoppling.
Efter byte av kraft agg till en av skärmarna som va det ingen skillnad eller efter byte till andra faser.
Men då jag tyckte att han inte behövde klippa fullt så mycke som shemaläggningen så efter nedkortning av klipptider så stannar han inte spontant. Och JA schemaläggningen va med dessa max klipptider och även om man va max där borde den ju larmat för detta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.