34 079 läst · 399 svar
34k läst
399 svar
Apropå pinnen i/på affären !
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Som en liknelse: Du tar väl inte Rollsen till kiosken?Mikael_L skrev:
Skilj mellan shoppingkärran och långfärdsåket!
Om ni går upp aningens i flygplansstorlek så kan jag skriva in en personlig hälsning åt er på motorn.
Alfredo - den storleken på plan som du rekommenderade tycker jag visar på arbetarklass. Brukar inte de ofrälse köpa mycket på en gång a la Ullared? För de lite bättre bemedlade så åker man givetvis en separat resa för specerier från jordens alla hörn.
Alfredo - den storleken på plan som du rekommenderade tycker jag visar på arbetarklass. Brukar inte de ofrälse köpa mycket på en gång a la Ullared? För de lite bättre bemedlade så åker man givetvis en separat resa för specerier från jordens alla hörn.
Du har naturligtvis helt rätt! Jag kommer från en enkel bakgrund, handlar gärna storpack på ÖB och tänkte inte efter riktigt. Man kanske kan kombinera skaplig lastkapacitet med lite flärd och stil? De som levererade denna kärra, ja alltså inte Boeing, utan de som "fixade till den" borde väl kunna erbjuda något passande?Dalbotös skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
PS. Vad gäller Ullared har jag bara läst om den platsen. Men vem vet, kanske får man någon gång besöka den...
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Varför inte något som beskriver dess funktion?ion skrev:
Konsumentproduktsamlingsdiskriminator
eller på svenska
Kundvaruavskiljare.
Svenska är ett språk där man kan bygga hur långa ord som helst (liksom forumtrådar )
Låt oss utnyttja det!