Det verkar som ni har fruktansvärt brått när ni handlar eller gör andra ärenden, är det tv som hägrar.
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Inte tv, byggahus.se så klart! :).
 
  • Gilla
Ingenjören och 6 till
  • Laddar…
Nu har korttransaktionerna snabbats upp betydligt och tiden är nog till kortköparens fördel, förutsatt att man i en större butik. Dock är jag inte helt säker på att kortet vinner. I småbutiker däremot är cash snabbare. Men kortet är inte där för att det är snabbt utan smidigt.
 
hsd
Stämmer att en del kortläsare är snabba, direkt efter gröna knappen kommer kvittot ut
 
Av någon anledning tycker jag att kortbetalning i matbutiker går fort medan det kan ta en evig tid på lunchrestauranger.
 
Lite störande tycker jag det också är att kassapersonalen ganska ofta tittar sig förstrött omkring istället för att slå ut summan så man kan godkänna den i kortterminalen. Tar säkert flera sekunder onödig tid :D
 
Mikael_L
Och att de ska hålla på och slösa tid på hälsa "hej" till mig, samt önska mig en god dag efteråt ... :mad:



*obs ironi* :)
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Jaha, vilken forumsmedlem är det som börjat utföra experiment på Ica Maxi i THN nu då? Låg en rulle med plast i facket för pinnarna, första tanken var självklart att det var nån läsare här som trollat. :D

Rulle med plast i facket för kundpinnar på ICA Maxi-kassaband, skämt antyds av forummedlem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
Det är nog bara personalen som försöker öka på försäljningen.
 
Inte skulle väl nån här? :crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.