Jonas Persson
M maria01 skrev:
Är dom bra då?
Tysk kvalitét... Har använt deras bits länge.
 
M maria01 skrev:
Är dom bra då?
Skruvmejslarna är grymma. Spärrskaften tycker jag är obekväma, uppenbarligen har deras marknadsföringsavdelning fått designa dem... Joker-spärrnycklarna är rätt kassa ... Färgkodade hylsor de kör med är smidigt och de verkar ha hyfsad kvalitet..

Men som sagt, allt annat än skruvmejslarna finns bättre på annat håll...
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Skruvmejslarna är grymma. Spärrskaften tycker jag är obekväma, uppenbarligen har deras marknadsföringsavdelning fått designa dem... Joker-spärrnycklarna är rätt kassa ... Färgkodade hylsor de kör med är smidigt och de verkar ha hyfsad kvalitet..

Men som sagt, allt annat än skruvmejslarna finns bättre på annat håll...
värt att testa då för en sats kostar som en skruvmejsel från Mac
 
pacman42 pacman42 skrev:
Svaren är anpassade efter din sökhistorik på internet också...
Det kanske förklarar varför vissa här verkar hitta rätt mycket "osedliga översättningar". :crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Pin och 4 till
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Men det var kul läsning med jokernycklar och zykloper.
Hittade inte tuttkalendern heller (sökte åt en kompis :poop:) men på en annan Wera-kalender finns följande poesi. Tror faktiskt man kunde få ett litterärt pris i kreativt språkbruk genom att bara klippa och klistra från Amazon.se

: Den lilla knutiga bitshållaren som också kan arbeta i små kontorsutrymmen. De medföljande bitarna, nötterna och nätadaptrarna gör äventyrskalendaren till en sats som möjliggör skruvhål i hög mångfald
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
Jonas Persson och 3 till
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Har du läst vad som skrivits i tidigare inlägg?
  • @twoody skriver att han hittat Weras kalender på amazon.se.
  • Jag frågar efter en länk och får till svar att det bara är att söka på Wera så hittar man den snabbt.
  • Så är inte fallet, efter ca tio sidor slutar sidan att lista produkter från Wera utan visar allt möjligt annat som jag inte ens kan relatera till sökordet. Detta trots att produkten bevisligen finns och säljs av Amazon själva och tre till.

Min poäng är att amazons webbsida är helt bedrövligt dålig.
  • Du får inte upp alla varor som ska ge träff på ett sökord
  • Listan med träffar är upplandad med varor som inte har någon begriplig relation till ditt sökord
  • Du kan bara hitta vissa varor genom att explicit söka efter dem då du redan vet att varan finns (t ex Wera adventskalender). Man kan tycka att när du söker på t ex Wera, ska Amazon sälja på dig allt som finns inom ämnet. Sannolikt är du som köpare mer intresserad av en annan produkt från den leverantören, än en bok på ett helt annat ämne som t ex tyska filmer på DVD som Wera ger träff på.

I helgen köpte jag lite andra varor på några vanliga svenska webbsidor och efter allt klickande på Amazon.se blev jag nästan lite rädd. Sidorna är rena med tydliga bilder och beskrivningar av varan. Det finns mycket kraftfulla filter som anpassar sig efter den varugrupp du är inne på så att du bland hundratals varor kan få fram de som intresserar dig.
Jag skrev "wera adventskalender" i sökrutan och det första som dök upp var just den på amazon.se. Fick även träff på andra fabrikats adventskalendrar så denna sökning var det inga problem med....
 
  • Gilla
twoody
  • Laddar…
R roli skrev:
Jag skrev "wera adventskalender" i sökrutan och det första som dök upp var just den på amazon.se. Fick även träff på andra fabrikats adventskalendrar så denna sökning var det inga problem med....
Jaja, Wera 2020 funkar också, "problemet" det väl att den inte kom upp på enbart Wera ;)
 
Varför skulle en kalender komma upp först om du bara skrev Wera
 
M maria01 skrev:
Varför skulle en kalender komma upp först om du bara skrev Wera
Skriver man bara Wera dyker den inte upp alls.
 
Frustrator Frustrator skrev:
Skriver man bara Wera dyker den inte upp alls.
Jag fick upp den på sida 2 när jag sökte på enbart wera.
 
Gör det för mig
 
P Prodigys skrev:
Jag fick upp den på sida 2 när jag sökte på enbart wera.
Märkligt. Jag sökte både via mobilen och datorn för två dagar sen.
 
Postnord var precis här och levererade min första beställning från Amazon.se
Jag beställde 2 t-tracks som jag tyvärr måste skicka tillbaka, eftersom jag inte läste så noga. Dessa är betydligt bredare mot de jag har beställt från USA och har flera tillbehör till, så inga av tillbehören kommer att passa.

Men anledningen till mitt inlägg är följande; vad tycker ni om säljarens miljötänk? Jag har alltså fått två 75cm x 52cm x13cm kartonger med en t-track i varje. Vår katt gillar i alla fall kartongen.

T-tracksen är 80 cm långa och 3 cm höga...
En katt ligger i en stor tom kartong på ett trägolv inomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
C
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
Postnord var precis här och levererade min första beställning från Amazon.se
Intressant att de kör Postnord. När jag beställt saker från Amazon utomlands där Amazon sköter leveransen har det alltid varit UPS.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.