Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Prime Sverige lanserades igår, men du kanske har haft det registrerat i något annat land ?
Nej..haft det länge inte reg. I nått annat land
 
ullberg
Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Nej..haft det länge inte reg. I nått annat land
Vi pratar alltså inte Prime video, utan Amazon Prime (som förvisso inkluderar Prime video) - vilket är det du syftar på

/U
 
  • Gilla
S_B_O
  • Laddar…
C
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Prime Sverige lanserades igår
Huh?
Amazon har tjatat på mig att bli Prime-kund i princip sedan de slog upp dörrarna i Sverige.
Inte Prime video alltså, utan Prime-kund.
Har förvisso aldrig nappat själv, men det är flera här på BH som nämnt att de är Prime-kunder.
 
C cpalm skrev:
Huh?
Amazon har tjatat på mig att bli Prime-kund i princip sedan de slog upp dörrarna i Sverige.
Inte Prime video alltså, utan Prime-kund.
Har förvisso aldrig nappat själv, men det är flera här på BH som nämnt att de är Prime-kunder.
https://news.cision.com/se/amazon/r/amazon-prime-lanseras-i-sverige,c3418373

Oklart hur det skiljer sig med tidigare prime och det som nu är igång, gissar att det har varit lite beta, men att det nu är i full skala.

Min gissning iaf
 
Cheesen
C cpalm skrev:
Huh?
Amazon har tjatat på mig att bli Prime-kund i princip sedan de slog upp dörrarna i Sverige.
Inte Prime video alltså, utan Prime-kund.
Har förvisso aldrig nappat själv, men det är flera här på BH som nämnt att de är Prime-kunder.
Ja jag har då vart prime medlem i över ett år... Tagit del av prime gaming erbjudande många gånger.
 
ullberg ullberg skrev:
Vi pratar alltså inte Prime video, utan Amazon Prime (som förvisso inkluderar Prime video) - vilket är det du syftar på

/U
Ok..det är en annan tjänst alltså. Då blir det klarare.
 
  • Gilla
S_B_O
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.